1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ohjelma jolla konetta voisi ohjata kännyllä tms.

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Teuski, 12/3/04.

1. Teuski

Tykkäykset:
    0
    Olis tuossa ylimääräinen 6310i ja ajattelin tökätä sen koneeseen datakaapelilla kiinni.
    Olisko olemassa ohjelmaa jolla vois pistää koneen tekemään tiettyjä temppuja esim. erilaisilla tekstiviesteillä tai lähettämään minulle viestin jos jotain tiettyä tapahtuu.

2. keybo

Tykkäykset:
    0
    Irassistant väittää gsm-ajurilla osaavansa moista. Shareware, kuukausi ilmaista käyttöä. Olen itse käyttänyt ohjelmaa koneen kaukosäätimellä ohjaamiseen, joten en osaa kertoa miten puhelimella toimii.

3. Reefer

Tykkäykset:
    0
    Kertokaapa millä tämän saisi toimimaan bluetoothilla, esim. vaihtamaan winampin kappaletta toisesta huoneesta käsin.

4. k7v

Tykkäykset:
    0
    Riippuu ihan puhelimesta onko mahdollista edes, mutta ainakin Series 60(Nokia 3650, 7650, 3660, 6600, N-Gage ja Siemens SX1) puhelimilla ja SE p800 ja p900:lla se on mahdollista Bemused ohjelmalla.

5. Reefer

Tykkäykset:
    0
    Motorolan V600 puhelimeen yhteensopivaa puhelinta haeskelin. Mutta täytyy tuotakin kokeilla jos vaikka sattuisi natsaamaan.

Jaa tämä viestiketju