1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

OBEX File Push -profiili

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja vares, 17/8/06.

1. vares

Tykkäykset:
    0
    Mikä tuo on, ja mistä se tarkistetaan että se on päällä? Puhelimen eikä bluetoothdonglen ohjeet eivät puhu moisesta mitään, joten mistäköhän löytäisin moisen jotta voisin tarkistaa sen toimintatilan? Tarkemmin sanoen kytkisin sen päälle. Kaapelia en saannut ikinä toimimaan millään uusilla ajureilla, enkä edes aivan uudessa koneessa. Kuitenkin uudet kamerat, MP3-soittimet, ulkoiset kovalevyt sun muut tunnistetaan oitis. Mikä mättää Nokiassa, kun ei kukaan ole saannut sitä toimimaan kaapelin kanssa? Se on tietysti helppo sanoa että ``äijä ei vain osaa´´. Mutta kun puhelimia myydään myös ihmisille jotka osaavat vain pakolliset PCeen kanssa(kuten meidän äijä), ja kerrotaan että naru väliin ja kuvat koneelle ja toisin päin. Mutta kun ei toiminut ihan noin, ei saannut edes myyjä toimimaan.

2. samumanu Vieras

Varsinaiseen kysymykseen en osaa vastata mut kommentoin muuten.

Itse en omista enkä tule omistamaankaan tietokonetta, töissä kyl tarvii väkisin mut vaan muutamaa spesiaaliohjelmaa. Eli en todellakaan osaa tietsikkaa hyvin käyttää.

Mutta mutta silti. Kolmea eri tietsikkaa töissä käyttäneenä olen onnistuneesti asentanut n. 15 eri nokian malliin yhteyden tietsikkaan datakaapelilla, ei mitään onkelmaa kertaakaan(koputan puuta). Maalaisjärellä olen pärjännyt ja oon tehny "asennuksen" aina ihan prikulleen ohjeiden mukaan. Pari kaveriakin on onnistunut vastaavassa hommassa vaikka he eivät osaa kunnolla ees puhelinta käyttää.

Eli taidat hiukka yleistää. Ehkä vaan "sun piireissä" on sattunu olee enemmän onkelmia, monastihan noita juttuja sotkee tietsikat itessään eli vika ei oo puhelimessa ja käyttäjissäkin paljon vikaa. Oon myös muistaakseni jostain lukena et modeemit/palomuuritki voi sotkea noita.

Et tämönen vuodatus tällä kertaa aiheen vierestä..

Jaa tämä viestiketju