1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

obd bluetooth vikakoodin lukija ja nokia

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja miklomoe, 22/9/12.

1. miklomoe

Tykkäykset:
    7
    terve!

ostin obd vikakoodilukijan, siis bluetoothin kautta toimivan ja nokiaan (E6 symbian belle) latasin obdscopen..

autoon koitin saada yhteyttä, päästääkseni etsimään vikoja ja kuittaamaan vikakoodeja, mutta kun yritän saada yhteys pelaamaan nii aina vaan kännykkä herjaa että "yhteys katkaistu" .. asiakastukeen otin yhteyttä jossa sanottiin että nokialla on
    paljon softa ja bluetooth versioita joiden yhdistelmistä vain osa toimii.. höh..

suositeltiin kokeilemaan androidikännykkää.. enpä tunne ketään täällä lähistöllä joka vois lainata sellasta. vaimon iphoneenkaan ei saa sellaista sovellusta jossa olis bluetooth toiminto.

saakohan nokiaan ladattua eri bluetooth softa, vaikka vanhempi joka toimisi? tai jotain, mitä mä teen.. en viitsis ostaa androidia tämän takia..

2. jerry Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    48
    Puhelinmalli:
    Galaxy S7 Edge
    Kyllä mullakin toi välillä katkoi yhteyttä mutta aina sain vikakoodit kuitattua. Mulla oli siis N8, obdscope ja joku ebayn halpa vikakoodinlukija.

Ei tuon takia kannata androidia ostaa, itse ostin Lumia 900 ja vaihdoin autoa :D

3. Mikaatm

Tykkäykset:
    0
    Voisin epäillä että vika on siinä bluetooth palikassa eikä puhelimessa.

Mulla itsellä ollut jo monta vuotta ElmScan 5+bluetooth palikka ja on toiminut useammassa nokian symbian kännykässä.

Tää paketti löytyy vantaan suunnalta, jos haluat testata.

Jaa tämä viestiketju