1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

O: USB-kaapeli mini-B 4-pinnine

Keskustelu osiossa 'Ostetaan puhelimia', aloittaja Mik, 25/7/07.

1. Mik

Tykkäykset:
    0
    Ostetaan USB-kaapeli, jossa toisessa päässä on tietokoneeseen tuleva normi A-tyypin liitin, ja toisessa päässä pieni 4-pinninen mini-B. 5-pinnistä mini-B:tä tuntuu löytyvän vaikka mistä halvallakin, mutta mistään ei tunnu saavan 4-pinnisiä paitsi ehkä ulkomailta tilaamalla, mikä ei ole vaihtoehto. Itse en jaksa rakennella kyseistä kaapelia enkä ostaa järkkyhinnalla maahantuojilta tai tavarataloista monella kympillä (vaikkei niissäkään tunnu olevan), joten kokeillaan tätä kautta.

Käsittääkseni oikean kaapelin malli on esim. sivulla http://www.datapro.net/products/usb-2-0-a-to-mini-b-4-pin.html

Vastaukset mieluiten osoitteeseen mik_bofh@hotmail.com

2. Kaljamaha

Kaljamaha Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1172
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Kysyn mielenkiinnosta, että missä tuota 4-pinnistä edes käytetään? Ei tule heti mieleen..
    Itse olen nähnyt kaikki laitteet tuolla 5-pinnisellä minillä..

Edittiä:

Olisi pitänyt lukea vähän tuon linkin tekstiä niin selviää .-D eli ei mitään sittenkään.

3. Mik

Tykkäykset:
    0
    Vastataan silti, niin laiskempien ei tarvitse etsiä lisätietoa. Esim. joissakin digikameroissa ja soittimissa on tuollainen pieni liitin. Kun ostelin läjän laitteita käytettynä, ja osassa niissä olikin tuollainen pieni liitin, niin tilanne ei paljoa mieltä lämmittänyt.

4. Mik

Tykkäykset:
    0
    Nyt kun itsekin katsoin tarkemmin löytämääni linkkiä, niin siinä puhuttiin tuon kaapelin olevan joku ihmeen Sony-versio tms. Voi silti tarjota erinäisiä 4-pinnisiä mini-B -kaapeleita, jos se muistuttaa kuvan http://en.wikipedia.org/wiki/Image:USB_types.jpg vasemman laidan mallia. Onko tuon liittimen oikea nimi sitten micro-B, tiedä sitten.

Jaa tämä viestiketju