1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

O: Nokia N8 halvalla, kunhan toimii niin paljolla muulla ei väliä.. :)

Keskustelu osiossa 'Ostetaan puhelimia', aloittaja hlehtine, 10/7/12.

1. hlehtine

Tykkäykset:
    0
    Vuosia aikaa kun olen viimeksi kirjoittanut tällä foorumilla mutta nyt tuli taas tarvetta :D

Eli tulipa sitten kasteltua oma parivuotias N8 sen verran pahasti että lakkasi toimimasta. Aikamoista kurmotusta se on kestänytkin mutta vajaa puoli tuntia uppeluksissa vedessä oli jo liikaa. :)

Jos jollain teillä on jokin kuppaisessa kunnossa oleva mutta toimiva (kameran osalta varsinkin) N8 ylimääräisenä halvalla myynnissä niin saapi tarjota minulle. Ei kytkyä ellei sitten ole DNA. Tosiaan ei ole mitään toiveita värin yms. suhteen eikä tarvitse löytyä mitään oheistavaroita (edes laturia), puhelin akkuineen riittää. Toki jos nuo romppeet löytyvät ja jäävät ylimääräisiksi niin otan toki vastaan samalla.

Tämä siksi koska olen hankkimassa 808:ia jota ei ole vaan tuntunut saavan yhtään mistään joten tämä tulisi ikään kuin sitä odotellessa käyttöön joten ei viitsisi paljoa investoida. Toki jos olet myymässä mustaa 808:ia niin kuuntelen kyllä tarjouksia sellaisestakin.

Mieluiten länsirannikolta Turku - Rauma - Pori -akselilta jolloin voisin tulla noutamaan ja tsekkaamaan kapulan ostettaessa, toki voidaan sitten miettiä postiakin. Helsingissäkin tulee käytyä tässä parin viikon sisällä.

Laitapa viestiä tähän tai yv:tä niin jatketaan.

- Hans

Jaa tämä viestiketju