1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

O: Nokia N73 (/ME)

Keskustelu osiossa 'Ostetaan puhelimia', aloittaja nomad, 15/5/07.

1. nomad

Tykkäykset:
    0
    *** OLEN OSTANUT JO AIKOJA SITTEN KYSEISEN PUHELIMEN, JOTEN ENÄÄ NÄIN YLI VUODEN PÄÄSTÄ ON TURHA TARJOILLA SÄHKÖPOSTILLA :D ETTÄ TÄLLÄISIÄ TERVEISIÄ VAAN KAIKILLE!!! ***

Pari edellistänikin luuria olen tämän foorumin kautta löytänyt, joten onnistuisiko kolmannenkin osto? Eli hakusessa olisi originaali Nokian N73 tai sitten musaeditioni.

Toivomuksena olisi (yllätys yllätys) mahdollisimman siistikuntoinen, halpa ja pitkillä takuilla oleva luuri.

Jos puhelin ei ole operaattorilukittu, niin ei sillä ei minulle merkitystä onko puhelin tullut kytkynä vai ei, tai onko se ostettu nettikaupasta vai kivijalasta. Operaattorilukituista harkitsen ainoastaan (hyvän hintaisia) Saunalahden verkossa toimivia, siihen kun olen kuitenkin ajatellut tässä jossain vaiheessa vaihtaa.

Ja jos puhelin olisi vielä Helsingissä tai lähialueilla, jolloin kaupat voisi tehdä face 2 face, niin se on suuren suuri plussa, hieman vainoharhainen kun rahat tilille systeemien kanssa olen. Toki jos myyjä on joku yleisesti hyväksi kauppakaveriksi tunnettu tai postiennakko avausoikeidelle onnistuu, niin silloin sijainnillakaan ei ole niin isoa merkitystä.

Tarjouksia voi laittaa joko YV:llä tai sitten suoraan spostiin deefinland miukumauku gmail piste commersial.

Tarjouksia odotellen - nomad

Jaa tämä viestiketju