1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

O: HTC Desire

Keskustelu osiossa 'Ostetaan puhelimia', aloittaja tuusannuuskamuikkunen, 27/3/11.

1. tuusannuuskamuikkunen

tuusannuuskamuikkunen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note3
    Hakusessa olisi HTC desire, mahdollisesti myös z-versio.
    Takuuta saisi olla reippaasti, kunto erittäin hyvä ellei täydellinen.
    Mielellään Oulun seudulta.

2. kosknen

Tykkäykset:
    0
    Htc idesire hd

Moro.

Olis myynnissä 2kk vanha desire hd täysin toimiva, hyvä kuntoinen, laatikko ja osat on tallessa.Ei ole kytky
    300€ lähtee.

voin kuvia laittaa jos haluat tai pienen videon jos on tarvetta.

niki.koskine@gmail.com

3. questlove

Tykkäykset:
    0
    Löytyy valkoinen 3 kk käytetty HTC Desiren puhelin. Uuden veroinen ei naarmun naarmua näytössä koska oon käyttäny siinä suojaa takakuoressakaan ei oo mitään. Ostin tämän joulukuussa gigantista. Takuuta siis tässä puhelimessa oliko vuos vai kaks. Voin soittaa ja kysäistä vielä! :) Mutta kaikki on tallessa ja erinomaisessa kunnossa ajattelin tässä vaihtaa tuohon Iphone 4 valkoiseen. Niin tuo on joutilaana :)

Tarjoa. sposti on lauri.jyrkinen@gmail.com voin laittaa kuvia sulle :)

4. questlove

Tykkäykset:
    0
    Moro! Multa löytyy valkoinen HTC Desire 3kk käytetty puhelin. Ostin tuon joulukuussa ja nyt se on ollu vaan paketissa lepäilemässä. Puhelin on uudenveroinen ei naarmuakaan näytössä eikä takakuoressa ole mitään. Vaikka on valkoinen ei oo tuntunu lika tarttuvan ainakaan minun käytön aikana. Tietenkin olen pitänyt puhelinta kuin kukkaa kämmenellä. Kaikki osat on tallessa ja johdot yms. tulee tottakai mukana :) laita meiliä ja yv:tä jos kiinnostaaa enempi voin lähettää myös kuvia. lauri.jyrkinen@gmail.com

Jaa tämä viestiketju