1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

O: Halpa Android-luuri, Helsingistä

Keskustelu osiossa 'Ostetaan puhelimia', aloittaja zige, 26/11/11.

1. zige Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1458
    Puhelinmalli:
    Jaa'a
    Eli kaivattaisiin halpaa android-luuria 9V pikkuveljelle. Periaatteessa ainoa vaatimus on että kunto oisi hyvä/uudenveroinen.
    Sijainti Helsinki! Puhelimista en kauppaa postin kautta tee. Toimivuus saatava tarkistaa!

Tarjoukset mieluiten tähän ketjuun!

2. Huliwig

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Legend
    Mulla olis ny HTC Legend, 4 kk vanha, viel ens vuoden syyskuuhun takuuuta. 150€ pyydän laitteesta, laite sijaitsee Helsingissä!

Laita viestii jos kiinnostaa vielä. 044-0460044

3. websurffari

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Mulla olis tarjota Acer Liquid Android puhelin. Saat sen tuolla 150€. Liquid hakkaa mennen tullen Legendin, mm. näyttö isompi ja parempi resoluutio (800X480) ja prosessori paljon tehokkaampi. Liquidissa toimii Flash, mutta Legendin prossu ei tue Flashiä. Ainoa probleema on se, että puhelin sijaitsee Kuopiossa, mutta oletko kuullut palvelusta nimeltä Turvalasku? Turvalaskulla saat testata puhelinta kotonasi ennen maksua. Jos puhelin ei kelpaa, lähetät sen takaisin ja saat rahasi takaisin Turvalaskulta.
    http://turvalasku.fi/ <- tsekkaa tuolta tarkemmat tiedot. Itse olen kerran tehnyt kaupat Turvalaskulla ostajana ja hyvin toimi.

Jaa tämä viestiketju