1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

O: 150-300e UUTENA maksava puhelin, PKS , Nouto.

Keskustelu osiossa 'Ostetaan puhelimia', aloittaja reilureiska, 25/7/14.

1. reilureiska

reilureiska

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    ZTE Blade Vec 4G
    Olen vaihtamassa puhelinta ennen vuodenvaihdetta hiljakseen kun nykyinen puhelin tuntuu vanhanaikaiselta. Voisin noutaa 50km säteellä hki, joten postitse en halua ostaa. Haluan siis hieman tutustua ensin itse tuotteeseen. Jotain minimaalisia kolhuja/kulumia ulkokuoressa saa olla, mutta itse puhelimen pitää muuten olla täysin toimivia latureineen sekä alkuperäinen softa sisällä (ei rootattu, oliko oikea sana?). Kuitti pitäisi löytyä ja takuuta pitää olla jäljellä. Alkuperäinen pakkaus ja ohjekirja plussaa.

Tässä tarkemmin mitä kenties olen hakemassa:

- Mielellään vähintään android 4.x jotta toimii 2 vuoden päästäkin uudet sovellukset tai muuten pitää olla hyvin tuettu apsien osalta (nokia wp järjestelmä?).
    - Mieluiten 4.5-5.0 tuuman näyttö, saa olla pikkuisen isompi/pienempi jos muuten hyvät ominaisuudet.
    - Ei tarvitse olla 4g koska käytän vain megan nettiä harvakseltaan. Hitaampikin puhelimen siirtonopeus riittää.
    - Navigointiohjelma, välillä autoillessa tarvitsee.
    - Puhelimessa REILUSTI tilaa apsien lataamiseen, en tiedä riittääkö halvempien puhelimien 2gb käyttäjän sisäinen muisti välttämättä 2 vuoden jälkeen, joten olisi hyvä olla suurempi.
    - Käytän puhelinta myös autossa liikennekamerana, joten videoiden laatu olisi hyvä olla suht hyvää yksityiskohtien osalta jotta näkee tarvittaessa rekkarinkin sujuvasti jälkikäteen tietokoneen näytöltä. 720p minimi? Vai millä arvoilla se mitataan?
    - Pitäisi pystyä siirtämään SD kortille ohjelmat. En tiedä riittääkö 8gb sisäinen muisti (noin 2gb omille ohjelmille, loput kuville/videoille miinus puhelimen käyttis???) ilman sd kortti mahdollisuutta minulle (moto G)?
    - Oltava vaihdettava akku, ei mitään apple sisäistä akkua jolloin puhelin EHKÄ 18kk päästä heitettävä roskiin.

Olen harkinnut seuraavia ostavani UUTENA ehkä näistä kahdesta, mutta myös muut vaihtoehdot käytettynä saattaisi kiinnostaa.

http://www.gigantti.fi/product/puhe...K/zte-blade-vec-4g-alypuhelin-musta#tab-specs

http://www.gigantti.fi/product/puhe...TOGLTEBL/motorola-moto-g-4g-puhelin-8gb-musta

Joten kerro puhelimesi TARKKA merkki/malli (mielellään tekninen linkki), hinta ja mistä sen voi noutaa.

P.S. Ja epäselvyyksien välttämiseksi jos tarjoamasi puhelin maksaa UUTENA kaupassa vaikka 250e, niin en ajatellut maksaa siitä lähes uuden hintaa vaan selvästi vähemmän...

Viimeksi muokattu: 25/7/14

Jaa tämä viestiketju