Nyt tekee mieleni...

andy

Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
5459
Puhelinmalli
S9
Lähes joka päivä tulee sanottua, laskin että olen taloyhtiön lämmintä vettä säästänyt yli miljoona litraa 20 vuoden aikana peseytymällä uimahallissa.
Samaa lämmintä vettä sinne uimahalliin tulee kuin omaan asuntoonkin :) Vesilaskussa olet ehkä säästänyt (en tiedä paljonko uimahallissa käyminen maksaa).

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4163
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
No sitten seuraavaksi silitysrauta lämpiämään :p Paremmin istuu kuvan mukaan tummempi, on tyköistuvampi ja kuvan perusteella uhanurin piilotteluun ei löydy mitään perusteluita.
No mulla löytyy, ainakin tänään :D
Eikä tuo vaaleakaan mikään pitkä ole kun polven yläpuolelle kuitenkin jonkin verran. Ja pitää sitä pystyä tanssiinkin niin ettei koko ajan tarvitse kiskoa mekkoa alemmas :D

Edit ja tyköistuva tuo vaaleakin on.

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4163
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
Ni niin. Muista sitten tulla ajoissa kotiin, älä juo liian monta lonkkua ja mitään huithapeleita ei sitten raahata mukaan:D🍻(y).
Kyllä isä 🤣

Osaan pitää huolen itsestäni.(y) Munille potkitaan jos ei muu auta.:)

gogland

Mr Vip
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6248
Puhelinmalli
Sony Xperia XZ1 Compact
Samaa lämmintä vettä sinne uimahalliin tulee kuin omaan asuntoonkin :) Vesilaskussa olet ehkä säästänyt (en tiedä paljonko uimahallissa käyminen maksaa).
Lähes ilmaista se on, enkä ole säästänyt vesilaskussa yhtään kun ei sitä mitata. Mutta taloyhtiö on kyllä säästänyt.

7.7"kk

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
150
Puhelinmalli
GT-P6800
No niin foran miehet.. Kumpi ja kampi tappeli, kumpi voitti? Mä tiedän jo kumpi😊
Saattaa olla jo myöhäistä mutta itse annan pisteet tuolle napitetulle... napitusta nääs voi avata molemmista suunnista...

Top Bottom