Nyt ottaa päähän! - osa 9

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10208
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey
Kaipa se riippuu taloyhtiöstä. Meillä ainakin on hyvin hiljainen porraskäytävä, mutta ei se meitä kyllä häiritse. Hyvin harvoin sattuu naapureitakaan näkemään.

Toki tilanne voi muuttua, eihän siihen tarvita kuin yksi uusi asukas.

MGM

???-???? ????????? ??????
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1528
Puhelinmalli
Xiaomi Mi 9T
Ketunvi*** marjat mitään helpota 🥴 Ties kuin monta vuotta polttamatta...varmaan 2011 viimeks lopettanut. Nuuskaamaan ratkesin miedolla tavaralla pari vuotta sitten. Röökiä tekee mieli vaihtelevasti. Joskus enemmän joskus vähemmän.. Tokkopa ikinä kokonaan menee pois...
Kaipa tuo riippuu vähän ihmisestä. Mun viimeisimmästä röökistä on varmaan 4 vuotta aikaa eikä oo kyl sen jälkeen tehnyt enää kertaakaan mieli tai että edes kokeilis. Olihan mullakin parit retkahtamiset (ihan vitun tyhmiä), kun päätin lopettaa, mutta viimeisimmän jälkeen se kaikki muuttui siten, että tekee pahaa koko haju. Ja tuli ihan jäätävä morkkis siitä viimeisestä retkahduksesta. Tuntuu oikeestaan nykyään jo tosi oudolle se koko ajatus, että mä oon tosiaan joskus polttanut. Paljon parempi olo ollut ilman sitä.

allukai

Jäsen ku jäsen
Palaute - 100%
16   0   0
Reaktiopisteet
7093
Puhelinmalli
OnePlus 7T
Meillä ainakin on hyvin hiljainen porraskäytävä, mutta ei se meitä kyllä häiritse. Hyvin harvoin sattuu naapureitakaan näkemään.
Sama. Meillä kuulu oikeestaan muuta kuin ekan kerroksen pikkulapset lähtiessään/tullessaan tykkää huudella ja kiljua. Ei häiritse muuten, mutta koira ei tykkää kun rappu raikaa 😄 Niin harvoin sattuu naapureita näkemään, että osa on 1,5v asumisen jälkeen vieläkin näkemättä.

Ile...

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
808
Puhelinmalli
Honor 20
Ollaan nyt asuttu viitisen vuotta tässä ja viime syksyyn asti ollut hyvin rauhallista. Syksystä lähtien sillontällön pössy tuoksahdellut käytävässä ja pari kertaa ollut kovaäänistä riitaa. En tiiä oliko nyt minkä takia poliisit käymässä ja kenen luona.

Ei muuten mitään mut jos olis ollut lapsia nukuttamassa ku metelöivät käytävässä ni olis saattanut käydä ärsyttämään. Sitä ongelmaa ei olisi kun asuisi omakotitalossa.

Noppi's

Ei mainoksia!!
Palaute - 100%
215   0   0
Reaktiopisteet
6107
Puhelinmalli
Samsung Galaxy s10+
Kaipa tuo riippuu vähän ihmisestä. Mun viimeisimmästä röökistä on varmaan 4 vuotta aikaa eikä oo kyl sen jälkeen tehnyt enää kertaakaan mieli tai että edes kokeilis. Olihan mullakin parit retkahtamiset (ihan vitun tyhmiä), kun päätin lopettaa, mutta viimeisimmän jälkeen se kaikki muuttui siten, että tekee pahaa koko haju. Ja tuli ihan jäätävä morkkis siitä viimeisestä retkahduksesta. Tuntuu oikeestaan nykyään jo tosi oudolle se koko ajatus, että mä oon tosiaan joskus polttanut. Paljon parempi olo ollut ilman sitä.
On se näinkin varmasti. Mulla ainakin riippuu elämäntilanteesta paljon. Joskus jos oikein kaikki menee pidempään päin metsiä niin tietysti enemmän tekee mieli kun kaikki on hälläväliä. Sitten kun taas menee hyvin ja mikään ei ketuta niin ei tee edes mieli retkahtaa. Enkä mä kyllä ihan hevillä röökiin retkahda koska se morkkis olis varmasti kauhea. Joskus vaan tekee mieli..

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10208
Puhelinmalli
Sama. Meillä kuulu oikeestaan muuta kuin ekan kerroksen pikkulapset lähtiessään/tullessaan tykkää huudella ja kiljua. Ei häiritse muuten, mutta koira ei tykkää kun rappu raikaa 😄 Niin harvoin sattuu naapureita näkemään, että osa on 1,5v asumisen jälkeen vieläkin näkemättä.
Meidän ovessa ainakin lukee että ääntä ja paloa eristävä ovi. En tiedä kuinka tehokkaasti se toimii, mutta eipä käytävästä yleensä mitään kuulu vaikka samassa kerroksessa lapsiakin asuu. Vaikuttaa asiassa tietysti sekin, että asumme sellaisessa käytävän nurkassa, ettei tästä ole läpikulkua eikä vastapäätä oveakaan ole kuin ikkuna sisäpihalle. Ja ainoastaan neljä asuntoa on samassa kerroksessa.

allukai

Jäsen ku jäsen
Palaute - 100%
16   0   0
Reaktiopisteet
7093
Puhelinmalli
OnePlus 7T
Meidän ovessa ainakin lukee että ääntä ja paloa eristävä ovi. En tiedä kuinka tehokkaasti se toimii, mutta eipä käytävästä yleensä mitään kuulu vaikka samassa kerroksessa lapsiakin asuu. Vaikuttaa asiassa tietysti sekin, että asumme sellaisessa käytävän nurkassa, ettei tästä ole läpikulkua eikä vastapäätä oveakaan ole kuin ikkuna sisäpihalle. Ja ainoastaan neljä asuntoa on samassa kerroksessa.
Tää taas on wanha talo ja ovet ei ainakaan eristä mitään 😁 Asutaan parhaassa asunnossa, ylimmässä (4.) kerroksessa talon päädyssä. Täällä 3 asuntoa per kerros. Siis rapussa.

Howler88

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
2721
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro Max
On se näinkin varmasti. Mulla ainakin riippuu elämäntilanteesta paljon. Joskus jos oikein kaikki menee pidempään päin metsiä niin tietysti enemmän tekee mieli kun kaikki on hälläväliä. Sitten kun taas menee hyvin ja mikään ei ketuta niin ei tee edes mieli retkahtaa. Enkä mä kyllä ihan hevillä röökiin retkahda koska se morkkis olis varmasti kauhea. Joskus vaan tekee mieli..
Morkkis olis varmasti karsee kun pitkään ollut polttamatta ja sit päättää kännipäissään vetää sen yhden, sitten toisen jne kun ei oo enää väliä koska homma kusi jo.
Mähän ostin ”röökirahoilla” auton, se on kyllä todella hyvä porkkana ollut. Nyt menee sama raha auton lyhennykseen mitä aiemmin meni röökiin (~300€/kk). Pistää vähän miettimään kun kessua tekee mieli, koska tiedän jos vedän sen yhdenkin niin aski päivässä tahti on kohta taas käynnissä ja sit on 600e/kk selällään pelkästään kessuihin ja autoon. 😂

Noppi's

Ei mainoksia!!
Palaute - 100%
215   0   0
Reaktiopisteet
6107
Puhelinmalli
Samsung Galaxy s10+
Morkkis olis varmasti karsee kun pitkään ollut polttamatta ja sit päättää kännipäissään vetää sen yhden, sitten toisen jne kun ei oo enää väliä koska homma kusi jo.
Mähän ostin ”röökirahoilla” auton, se on kyllä todella hyvä porkkana ollut. Nyt menee sama raha auton lyhennykseen mitä aiemmin meni röökiin (~300€/kk). Pistää vähän miettimään kun kessua tekee mieli, koska tiedän jos vedän sen yhdenkin niin aski päivässä tahti on kohta taas käynnissä ja sit on 600e/kk selällään pelkästään kessuihin ja autoon. 😂
Siinä todentotta kannattaa pysyä kessusta erossa 🤣

quqa

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
542
Puhelinmalli
Google
Vähän samat fiilikset tääläkin tosta röökistä. Joku 10v lopettamisesta ja nykyään ei tule edes kaljotellessa mieleenkään, että lähtis tupakille. Parit ekat vuodet tuli polteltua viihteellä tupakkia, mutta nopeesti sekin jäi pois. Sillon tällöin tulee humalassa pikkusikari maisteltua. Eipä tulis mieleenkään alottaa sauhuttelua enään kun aika vastenmielinen se löyhkäkin tuntuis nykyään oleva 😅

Itselle toi nuuskan lopettaminen on vaikeaa. Ollut jo monesti ilmankin kuukauksia, mutta jotenki sitä lipsuu taas käyttämään. Nyt 3vk ilman ja usko on kova :D

MGM

???-???? ????????? ??????
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1528
Puhelinmalli
Xiaomi Mi 9T
Tuli tosta äänieristyksestä mieleen, että tossa viime reissulla ku olin, ni viimeisimmässä majapaikassa, kolmen tähden hotelli, vähän kulunut ja vanha talo jossa oli sit aivan sairaan huono äänieristys. Kaikki pienetkin äänet kuului oven läpi mitä käytävällä tapahtui ja vieressä meni vilkas tie joiden äänet myös kuului erittäin hyvin huoneeseen, kun oli huone tien puolella. Sit yks päivä ajattelin kuunnella vähän musiikkia Bluetoothkaiuttimella ja meni ehkä minuutti, ku huoneen puhelin soi ja vastaanotosta soitettiin, että saisko musiikin pois. 😂

Waiski

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
14   0   0
Reaktiopisteet
1440
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro Max 256Gt
Ihailtavaa jätkät, tähän kun pystyis. 👏👏

Hieman on ikävä tupakkia välillä mut en uskalla antaa sitä pienintäkään siimaa tai kohta menee taas askitolkulla tai sitten ollaan pilsneri kädessä jatkuvasti et saa polttaa. 🤣
Parempihan se on olla kokonaan ilman, mutta ”viihdekäyttö” olis ihan kiva jos vaan onnistuis.
45.päivä ilman savuja menossa, oluen kanssa nuuskaa mut selvinpäin ei sitäkään.
Ainoa oikea tapa on lopettaa kokonaan, ei yhtään siimaa tupakille. Aloitin polttamaan mallua ja Camelia about -82 (tupakkia meni noin aski-puolitoista päivässä) lopetin lopulisesti -94 helmikuussa. Vieläkin välillä näen unia, että poltan tupakkaa ;-)

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10208
Puhelinmalli
Olen kerran Roomassa asunut lentokentän lähellä olevassa hotellissa, jonka huoneen ikkunat rämisivät aina kun jokin auto ajoi ohi. Sinä yönä ei paljon nukuttu. :p

Kähkis

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
727
Puhelinmalli
Samsung Galaxy Note 9
Ekg:ssa löytyi jotain häikkää. Seuraavaksi pitää varata aika sydänfilmiin. 😟 Jos sydämessä on vikaa, niin työt loppuu. Onneksi on vakuutus, joka maksaa sydänfilmit ja muut kulut. Siitä iso kiitos isälle.
Onko susta otettu "rytminauhaa", jossa todettu jotain, eikä olla otettu samantien ekg:tä? Vai mitä tarkoitat ekg:llä, jos erikseen pitää mennä ekg (sydänfilmi). Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, kun noita filmejä joutunut työn puolesta vähän vilkuilemaan.

Ja ajattele positiivisesti, edes yksityisellä ei pitäisi mennä niin, että potilas saa odotella 10pv tutkimuksiin, jos epäillään jotain vakavaa (y)

Unnoticed

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
5685
Puhelinmalli
Mate 10 Pro
Onko susta otettu "rytminauhaa", jossa todettu jotain, eikä olla otettu samantien ekg:tä? Vai mitä tarkoitat ekg:llä, jos erikseen pitää mennä ekg (sydänfilmi). Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, kun noita filmejä joutunut työn puolesta vähän vilkuilemaan.

Ja ajattele positiivisesti, edes yksityisellä ei pitäisi mennä niin, että potilas saa odotella 10pv tutkimuksiin, jos epäillään jotain vakavaa (y)
Mikä tuo sydänfilmi on, missä tulee montaa erilaista käyrää ja kestää pari minuuttia? Onko se sitten sitä nauhaa? Seuraavaksi mennään sinne tarkempiin tutkimuksiin.

quqa

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
542
Puhelinmalli
Google
Mikä tuo sydänfilmi on, missä tulee montaa erilaista käyrää ja kestää pari minuuttia? Onko se sitten sitä nauhaa? Seuraavaksi mennään sinne tarkempiin tutkimuksiin.
Mä en tiedä näistä tarkkaan miten toimii, mutta kerran sain töissä (olen siis sähkäri, kylmämies) niin pahan sähkö iskun, että meni 5min tajuttomana kun meni sähkö virta sydämmen läpi. Kävin noissa sydän filmeissä ja muistaakseni jonku tunnin - puoltuntia niissä olin.

dale.jr

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
4316
Puhelinmalli
Doogee Y6 Max,Nokia 5,Erifon
Mä en tiedä näistä tarkkaan miten toimii, mutta kerran sain töissä (olen siis sähkäri, kylmämies) niin pahan sähkö iskun, että meni 5min tajuttomana kun meni sähkö virta sydämmen läpi. Kävin noissa sydän filmeissä ja muistaakseni jonku tunnin - puoltuntia niissä olin.
Siinä oli lähtö lähellä. Löytyikö sydänfilmistä mitään ihmeellistä

quqa

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
542
Puhelinmalli
Google
Siinä oli lähtö lähellä. Löytyikö sydänfilmistä mitään ihmeellistä
Oli juu. Se on ollut jo montakertaa ennenkin lähellä :LOL: sydänfilmi oli ihan ok ja olen sen jälkeen juossut ultrajuoksuja/maratoneja eikä ole pumppu leiponu kiinni :p

Kähkis

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
727
Puhelinmalli
Samsung Galaxy Note 9
Jep, tuloksena on 12-15 kanavainen tuotos josta tarkastellaan eri suunnista sähkön liikkumista pumpussa.

Top Bottom