1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nyt ottaa päähän! - osa 9

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja Noma, 6/8/11.

1. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Ottaako joku päähän jo yhdeksättä kertaa? Jaa se täällä.

2. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Menee edellisen ketjun viimeisten viestien kommentoiminen säätämiseksi, koska yo. jantteri saksii minulle väärästä kohdasta.

Käykää asiasta kehityskeskusteluja.

3. Pikkuhannu

Pikkuhannu Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 830
    Toinen viikko loman jälkeen alkoi, joka paikkaa kolottaa...

Aiemmin olen ollut varma, että 50:nä olen sairaseläkkeellä, nyt alkaa tuntua, että taidan päästä jo 40 sinne...
    Ikää siis 34 kohta...

Ei ole metalliala meikäläistä varten, lähdettävä takaisin hoitoalalle kohta, palkat vaan ei ole jälkimmäisessä kohdillaan...

4. Kaljamaha

Kaljamaha Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1172
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    ^ Liikaa tai liian vähän salillakäyntiä ;)

5. Pikkuhannu

Pikkuhannu Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 830
    Liian vähän, ei lomalla jaksanut... Mutta salilla tai ei, kämmenissä jänteet kärsineet jo jatkuvasta rasituksesta, käsiä ei kunnolla nyrkkiin ole saanut muutamaan vuoteen...
    Jos pahenee, niin puukkoa kuulemma tiedossa, jännekanavien puhdistusta tjs.

Isäukko jäi alle 60 sairaseläkkeelle käsien vuoksi, nivelpsori ja raskas työ kuorma-autoasentajana. Samankuuloisilla oireilla alkoi minun ikäisenä, joten saapas nähdä...

6. veikko

veikko VIPpi

Tykkäykset:
    2646
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Jep, täällä tulee aika helposti ohjeita, jotka ensilukemalta tuntuva hyviltä, mutta jos alkaa miettiä millaisissa oloissa joku joutuu jatkuvasi työtään pakkotahtisesti tekemään, niin ohjeet eivät enää olekaan niin hyviä. Ihmisillä on taipumus antaa nimenomaan terveyden suhteen sellaisia omaan järjenjuoksuunsa perustuvia neuvoja, jotka voivat olla jopa vaarallisia, koska he eivät kuitenkaan tiedä toisen terveystilannetta.

7. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Jälkiensä polttajat sekä erään kiinanihmeen ostajakunta. Ei hyvää päivää mitä porukkaa !

8. kaBu

kaBu Truu Apöl Faniboi

Tykkäykset:
    1496
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 256gb Black
    voitko vähän avata?

9. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    Ei taida näiden kiinanriemujen ostajakunta edustaa ihan penaalin terävintä kärkeä ! Ei käy kateeksi tuon penaalin sisältö.

heri tykkää tästä.
  10. Dotzki

Dotzki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    683
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Kiinanriemu?

11. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    toinen mikä ärsyttää on nämä tietoisesti oman tunnuksien polttajat. Yritetään ikäänkuin puhdistaa maine ja palata entistä ehompana. Hamekangasta tilaukseen !

1 henkilö tykkää tästä
  12. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3141
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Xenonilla vauhti päällä?

1 henkilö tykkää tästä
  13. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    mulla lyhyet päällä eikä xenoneista apua. Hämärää on.

14. HateBreeder

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 8
    Kerrotko jo, että mistä oikein puhut? :)

15. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    kaikkein parhaita ostajia ovat nämä huaweista kiinnostuneet. Ensin tingitään sadan viestin verran. Sitten kun pitäs alkaa tekee kauppaa kysellään lupaa rahoittajalta. Sit kun siihen on näytetty vihreää valoa pitäis jotenkin tavata. Puhelimeen ei kyetä vastaamaan ja kun siihen sitten osataan vastata on nimenä haloo.. Sit pitäis sopia paikka jossa kauppa suoritetaan ja myyjä lupaa vielä tuoda luurin toiselle puolelle kaupunkia mutta sitten ostaja unohtaa osoiteen. Sit kun muisti on palannut niin osoite on vain katu eikä mitään tarkempaa. Pitää varmaan ajaa kadulle ja huutaa mekafoniin et nyt olis huihaita tarjolla ! Täysin pohjanoteeraus kyselijäkuntaa nämä kiinanriemun kyselijät.. Kaikkeen ihmisillä onkin aikaa !!

2 henkilöä tykkää tästä.
  16. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    Hakeutukaa oikein joukolla hoitoon !

17. puikko

puikko Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    205
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    indeed......

18. PaBu

PaBu Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    435
    Rakas päiväkirja...

Ostin eilen epäkeskohiomakoneen, koska pitäisi maalit hioa pois autosta. Koska olen KK (Köyhä ja Kateellinen), valintani kohdistui Bilteman koneeseen. Lisäbonuksena imuriin liitettävyys, niin koko talli ei ole pölyssä.

No, housut tahmassa hiomaan autoa. Kone päälle ja voi kuin se tärisi ja pyörikin kuin hullun kikki vieraassa pepussa...mutta eka hiomalaikka irtosikin koneesta jo 2min päästä. No, onneksi niitä oli vielä 5 jäljellä! Pienet vastoinkäymiset ei oo mitään Suomalaiselle miehelle!! Uusi kiinni tarralla ja taas tärryyttämään. Jälleen kului 2min ja paperi irtosi koneesta. Vähän alkoi epätoivo jo hiipimään takaraivoon, mutta olihan noita laikkoja vielä. Kolmatta kiinni ja jos nyt sitten laskisi kierroksia vähän. Tämä kestikin ainoastaan minuutin ja tipahti. Neljäs kesti taas 2 min kuten viideskin. Tässä vaiheessa verisuoni otsassa sykki kuin Jammun elin puistossa.
    Katsoin lopputulosta, n.50cmx50cm kokoinen alue pellillä. Silloin päähän juolahti, että näin tämä homma ei varmaankaan mene. Totesin olevani fiksu mies.

Tänään sitten Biltemaan hiomalaikkojen kanssa. Länttäsin ne söpölle infotädille ja selitin asiani. Yhdessä ihmeteltiin laikkojen tarrapintaa, tai sitä miten se oli kulunut niin että se ei enää ottanut koneeseen kiinni. Välillä katselimme himokkaasti toisiamme silmiin. Olen varma, että se ajatteli minun olevan peto sängyssä. Minä ainakin ajattelin niin.
    No, käynnin lopputuloksena oli orastava seisokki ja uudet laikat. Kävin samalla reissulla ostamassa varuiksi vielä ihan kunnon laikat, josko ne sitten kestäisi paremmin.

Chryslerin kone punaisena ulvoen kotia siis ja uusi laikka (Bilteman) kiinni härpättimeen. Akka siinä tuli jotain huuteleen, että pitäis mennä auttaan sitä kotihommissa. Se tappoi hienosti hyvän orastavan jöpötyksen. Käskin tussunkantotelineen painua takas keittiöön ja hyrskautin hiomakoneen tulille. Rentouttava tärinä ja meteli täytti korvat ja elämä oli taas kunnossa.

Kokonaiset 2 minuuttia kunnet se *tun laikka lensi taas siitä koneesta irti! Kokeilin varulta vielä toista Bilteman laikkaa, mutta sama lopputulos. Siinä vaiheessa teki mieli joko heittää kone mettään tai piestä joku lapsista. No, kone oli kuitenkin 25 euron arvoinen ja lapsiakaan ei ollut näköpiirissä, oli pakko hillitä hermot ja kokeilla tätä merkkilätkää. Merkkilätkä koneeseen ja kone vemputtamaan. Homma luisti nyt sen melkein 4 minuuttia, kunnes löysin laikan maasta ja itseni tupakka-askilta.

Koska olen helekutin mukava ja reilu mies, löytyy minulta myös kavereita. No, soittelemaan niille ja kyselemään kokemuksia asiasta:
    Kaveri nro.1 sanoi, että pelaa juuri nyt wowia. Soittaa kuudelta. Soittoa ei ole vielä kuulunut joten ilmeisesti tarkoitti aamukuutta
    Kaveri nro.2 nauroi kakkasesti, koska olen semmoisen romun ostanut ja kehotti elämään asian kanssa.
    Kaveri nro.3 ei vastannut vieläkään puhelimeen, ei ole vastannut yli kuukauteen...

Eli ei vieläkään apua. Joudun siis nöyrtymään ja kysymään naapurista apua! No, naapurin pihaan renkaat ulvoen ja selitin ongelman. Hän epäili syyn olevan itse koneen tarttumapinnassa, koska ei semmoisesta ole ennen kuullut. Halusi kääntää veistä haavassa ja näytti omaa überhienoa konettaan. Naapurilla rrkele oli taaski asiat paremmin ku mulla!

Aivot raksuttamaan ja uusi suunnitelma. Autolla takaisin kotia, kone kantoon ja autoon päin... Kunnes suohirviö huutaa ovelta, että minne olen menossa. Kuultuaan että suuntaan kaupunkiin saa päähänsä, että haluaakin mukaan. No, ei siinä. Suohirviö ja kolme kakaraa, jotka on ilmeisesti itse pääpiru käynyt siittämässä autoon ja menoks. On varmaan turha sanoa, että kakarat huusivat koko hvetin automatkan Biltemalle.

No, auto parkkiin ja sisään. Salaa mielessäni haaveilen, että sama infotyttö olisi vielä tiskillä ja niinhän se on! Tunsin taas epämääräistä eloa ilolihaksessa ja talsin infotiskille. Selitän tilantaan ja nyt se pyytää siihen lisävoimia selvittämään asiaa. Ja kyllä, jumala on minulle suopea tänään!! Siihen tulee toinen infonainen. He ihmettelevät konetta ja käyvät hakemassa uuden verrokiksi. Aikansa pyörittelevät niitä, kunnes alkavat hieromaan tartuntapintaa minun koneesta ja uudesta koneesta. Toinen heistä sanoi "naisilla on niin paljon parempi tuntoaisti tämmöisissä jutuissa. Me saadaan hieromalla tietoon asioita paremmin kuin miehet". Samalla he kumpikin katsovat minua silmiin himokkaasti. Näen heidän silmiensä palosta, miten he haluavat minun ottavan heidät vuorotellen rajusti hiomakoneen suristessa vieressä... No, se hiomakoneen ääni tuli kyllä siitä ku toinen niistä käynnisti sen ja ihmetteli lisää. Loppujen lopuksi pistivät siihen uuteen koneeseen hiontalaikan ja sanoi, että kokeileppas tuota. Hio vaikka pari minuuttia sitä lattiaa. Ilmeeni oli varmaan niin paljon kertova asiasta, että perui puheensa ja törkkäsi uuden koneen käteen. Sanoi vielä, että jos tällä homma ei onnistu niin sitten eivät voi auttaa ja voidaan itkeä yhdessä asiaa. Meinasin lisätä, että se tulee ainaki itkemään ku.... No, en sanonut vaan kiitin kauniisti ja talssin ulos liikkeestä.

Suohirviö helvetinlapsineenkin oli löytänyt viereisestä kukkakaupasta takaisin autolle, joten pakkasin taas perheen kyytiin ja lähdin kotia kohti.
    Kotipihaan päästyäni koko hiomakone alkoi ketuttamaan jo niin paljon, että jätin sen auton peräkonttiin, menin hakkaamaan lapset sänkyihin uneen ja lähdin töihin.

Kaikinpuolin siis ihan arsesta oleva päivä.

Megaman, estrella, Tune ja 8 muuta tykkäävät tästä.
  19. ajs Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    195
    Tarinasta jäi hieman epäselväksi, että ajattelitko itsesi olevan peto sängyssä, ajattelitko infotytön olevan peto sängyssä vaiko ajattelitko olevasi varma että infotyttö ajattelee sinun olevan peto sängyssä..?

1 henkilö tykkää tästä
  20. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2602
    Puhelinmalli:
    Note 5

Jaa tämä viestiketju