Nyt ottaa päähän! - osa 9

Tumppe

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
328
Puhelinmalli
iPhone 12 mini
Pitkästä aikaa yritän katsoa Pitääkö olla huolissaan -paneelihauskuttelua. Olis ihan hyvä ilman tota räkänokka-Jenniä.
Itse en ole viitsinyt/jaksanut katsoa perinteistä telkkaria 3–4 vuoteen. YLEltä olen joskus katsonut BBC:n tuottamia Avara luonto -dokkareita, mutta muuten ei ole enää mitään mielenkiintoa katsoa yhtikäs mitään. Mainoksia, uusintoja, amerikkalaista ö-luokan realityä, tyhjänpäiväistä kälätystä ja niitä **tun mainoksia. Onneksi on suoratoistopalvelut.

Don Quiote

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
5513
Puhelinmalli
S7
Itse en ole viitsinyt/jaksanut katsoa perinteistä telkkaria 3–4 vuoteen. YLEltä olen joskus katsonut BBC:n tuottamia Avara luonto -dokkareita, mutta muuten ei ole enää mitään mielenkiintoa katsoa yhtikäs mitään. Mainoksia, uusintoja, amerikkalaista ö-luokan realityä, tyhjänpäiväistä kälätystä ja niitä **tun mainoksia. Onneksi on suoratoistopalvelut.
Perinteistä telkkaria katson suoria urheilulähetyksiä lukuunottamatta ainoastaan tallenteelta tai ajansiirrolla. Mainosten takia.

UkkraM

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2696
Puhelinmalli
Xcover 3
Syksyllä vasta pääsee! Ja eipä saanu susikaan!

Arvo

VIPin näköinen mies
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4343
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S10
Pitkästä aikaa yritän katsoa Pitääkö olla huolissaan -paneelihauskuttelua. Olis ihan hyvä ilman tota räkänokka-Jenniä.
Ehdin kyllästyä hänen mieheensä Hyvät ja huonot uutiset- ohjelmassa. Semmoinen kohkaaja.

iMikko

@kartami
Palaute - 100%
74   0   0
Reaktiopisteet
5714
Puhelinmalli
iPhone12
Koitin tavoittaa OP yrityspankkia vanhasta autorahoituksesta, että koskas meinaavat palautella ylisuorituksen.

Koitin jonottaa puhelimella 21min jonka jälkeen ei jaksanut enää. Huomasin myös että jonotus numeroon maksoi minulle usean euron. Laitoin myös sähköpostia. Sain vastauksen että sähköpostin käsittelyaika on noin kaksi viikkoa. Vi**u onko vaikeammaksi tehty asioiden hoitoa :D ps. chattia ei tietenkään voi käyttää autoasioiden kanssa.

Don Quiote

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
5513
Puhelinmalli
S7
Koitin tavoittaa OP yrityspankkia vanhasta autorahoituksesta, että koskas meinaavat palautella ylisuorituksen.

Koitin jonottaa puhelimella 21min jonka jälkeen ei jaksanut enää. Huomasin myös että jonotus numeroon maksoi minulle usean euron. Laitoin myös sähköpostia. Sain vastauksen että sähköpostin käsittelyaika on noin kaksi viikkoa. Vi**u onko vaikeammaksi tehty asioiden hoitoa :D ps. chattia ei tietenkään voi käyttää autoasioiden kanssa.
OP:sta ei ole itellä mitään hyvää sanottavaa, kun siellä joutunut asioimaan. Kaikki on tehty vaikeaksi.

Woozie

#nastapureeclub #siitinclubfinland
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3954
Puhelinmalli
OP 7t

Kyllä ne ainakin pari vuotta sitten vastasi meiliin päivässä.

Laitoitko tuohon ensimmäiseen sähköpostiin?

iMikko

@kartami
Palaute - 100%
74   0   0
Reaktiopisteet
5714
Puhelinmalli
iPhone12
Kyllä ne ainakin pari vuotta sitten vastasi meiliin päivässä.

Laitoitko tuohon ensimmäiseen sähköpostiin?

Joo tuohon. Sieltä tuli vastausmaili että pari viikkoa saattaa mennä. Noh, eipä tämä nyt sinänsä kiireellinen ole paitsi että ne hilloo mun rahoja :D

Howler88

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
16   0   0
Reaktiopisteet
4799
Puhelinmalli
Note 20 Ultra
Ite kans laitoin viestiä oplle tammikuussa, ei ole vielä mitään vastattu.
Mitä asiaa koskien laitoit viestiä? Mä oon irtisanomassa kaikkia palveluita OP:lta ja siihen kehotettiin käyttämään chattia, no chatissa sit sanottiin et pitää käyttää viestiä.
Laitoin perjantaina irtisanomispyynnön ja jos ei pariin viikkoon kuulu mitään nii täytyy soitella perään.
Yhden yhtä palvelumaksua en aio ainakaan enää maksaa kun juuri kuittasin ne ja laitoin sitten vasta tuon pyynnön.
Mulla ollut kaksi omaa käyttötiliä (yksi kortti) nimissä ja kaksi kuolinpesän tiliä, harvoin tullut käytettyä, vain sillon jos muijan tarvii siirtää rahaa mulle niin et näkyy heti.

Vähän aika sit oli mennyt palvelumaksuista 6e miinukselle ja sieltä tuli viesti, että kuittaathan 6e heti tai kohta hinta on 150e ja tili suljetaan.
Menin katsomaan nii olikin 11e miinuksella eikä 6e. Ei jää ikävä kyseistä pankkia täälläkään.

Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
16   0   0
Reaktiopisteet
5064
Puhelinmalli
NoPhone
Mitä asiaa koskien laitoit viestiä? Mä oon irtisanomassa kaikkia palveluita OP:lta ja siihen kehotettiin käyttämään chattia, no chatissa sit sanottiin et pitää käyttää viestiä.
Laitoin perjantaina irtisanomispyynnön ja jos ei pariin viikkoon kuulu mitään nii täytyy soitella perään.
Yhden yhtä palvelumaksua en aio ainakaan enää maksaa kun juuri kuittasin ne ja laitoin sitten vasta tuon pyynnön.
Mulla ollut kaksi omaa käyttötiliä (yksi kortti) nimissä ja kaksi kuolinpesän tiliä, harvoin tullut käytettyä, vain sillon jos muijan tarvii siirtää rahaa mulle niin et näkyy heti.

Vähän aika sit oli mennyt palvelumaksuista 6e miinukselle ja sieltä tuli viesti, että kuittaathan 6e heti tai kohta hinta on 150e ja tili suljetaan.
Menin katsomaan nii olikin 11e miinuksella eikä 6e. Ei jää ikävä kyseistä pankkia täälläkään.
Jostain laskusta laitoin viestiä.

Don Quiote

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
5513
Puhelinmalli
S7
OP:n tilin sulkeminen pelkästään oli jo työn ja tuskan takana. Pompottivat useamman kerran konttorille.

vodee

Iphone 12 Pro #pitopeli
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
2340
Puhelinmalli
Iphone 12 Pro
OP:n tilin sulkeminen pelkästään oli jo työn ja tuskan takana. Pompottivat useamman kerran konttorille.
Itsellä meni ainakin kivuttomasti, piti vain laittaa nettiviesti ja homma sillä selvä. Jäsenosuusmaksun palautusta odottelen tapahtuvaksi olikohan ensi vuoden tammikuussa.

Zeni

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
3183
Kaikki hoituu helposti, ei mitään valitettavaa. 😂 Nordealla taas saa jännittää että minä päivinä kortit pelaa milläkin viikolla. 🤦‍♂️

Emmäkään oikein osaa OP:stä valittaa. Voi olla että kusettavat minkä kerkiää, mutta tieto lisää tuskaa :D
Eikö kaikilla pankeilla nykyään ole bonus-järjestelmä ja miljoona eri palvelumaksua? Vähän vakuutustyyliin, että mahdoton ennakkoon sanoa mikä on paras itselle.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
16505
Puhelinmalli
iPhone 12 128 gt musta
Nyt kun OP sai Apple Payn käyttöön ja kun tilit on saatu siirrettyä tänne pääkaupunkiseudun pankkiin sieltä entisestä pankista (vaikkei se ihan kivuttomasti mennytkään), niin ei ole valittamista vaan hyvin tuntuu sujuvan kaikki.

Don Quiote

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
5513
Puhelinmalli
S7
Emmäkään oikein osaa OP:stä valittaa. Voi olla että kusettavat minkä kerkiää, mutta tieto lisää tuskaa :D
Eikö kaikilla pankeilla nykyään ole bonus-järjestelmä ja miljoona eri palvelumaksua? Vähän vakuutustyyliin, että mahdoton ennakkoon sanoa mikä on paras itselle.
Itellä ei ole palvelumaksuja tullut pankista. Ja kun S-mobiilin käytön takia unohtui verkkopankin salasana, sain lukkoon koko verkkopankin. Muutaman minuutin puhelinsoitto ja saatiin salasana nollattua. Eikä maksanut mitään.

Zeni

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
3183
Itellä ei ole palvelumaksuja tullut pankista. Ja kun S-mobiilin käytön takia unohtui verkkopankin salasana, sain lukkoon koko verkkopankin. Muutaman minuutin puhelinsoitto ja saatiin salasana nollattua. Eikä maksanut mitään.

Niin siis puhutko nyt OP:stä vai S-Pankista ? Mun mielestä OP:llä maksaa tili, verkkopankkitunnukset jne. S-Pankista en tiedä vaikka sekin löytyy. En ole ehtinyt&kiinnostanut alkaa noita vielä vertailemaan vaikka kai se ihan fiksua voisi olla.

Top Bottom