Nyt ottaa päähän! - osa 9

teemupa

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
480
Puhelinmalli
Iphone 8 plus
hohoijaa kun meinaa taas väsyttää nää työkuviot, oon siis ollut kiireapuna viime elokuusta alkaen, jo pelkkä työmatka pienten lasten isänä väsyttää kun matka hyppäsi 20min -> 1h. Tähän päälle sitten vaikea työmaa, joka vaan tuntuu pahenevan. Ensin piti olla parin kuukauden keikka ja loppua viimeistään vuoden vaihteessa. No kuin joululahjana tuo ajankohta siirtyi helmikuun loppuun, ja tätä ajankohtaa sitten vakuuteltiin varmaksi. Nyt takaisin siirtyminen on alustavasti toukokuun lopussa, mikä tänään kysytyn perusteella on epävarma sekin.

On kyllä huono tuuri ollut työmaiden kanssa valmistumisen jälkeen, eka työmaa oli esimiehien mukaan vaikein aikoihin, ja parempaa luvattiin olevan tulossa. Tämän jälkeen olin tosiaan melkein vuoden toimistolla odottamassa uutta työmaatta, ja sieltä tulin sitten kiireapuun tälle työmaalle, Eli paskaan rakoon jouduin ja tuntuu tämä paska työmaa + pitkä työmatka yhdistelmä imevän kaikki mehut miehestä. Tekisi mieli mennä jo työterveyteen puhumaan tästä uupumuksesta, mutta sitä vaan ajattelee että eihän tässä mitään voi olla, hyvin ne muutkin näyttää jaksavan....

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4230
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
Olotila. Flunssaa pukkaa.🤧Selässä, niskassa, käsissä ja jaloissa kihelmöi/pistelee. Peiliin ei parane vilkaista,😂nopeasti vaan sen ohi🙈

Arvo

Very Important Porcupine
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1889
Puhelinmalli
OnePlus 3T
hohoijaa kun meinaa taas väsyttää nää työkuviot, oon siis ollut kiireapuna viime elokuusta alkaen, jo pelkkä työmatka pienten lasten isänä väsyttää kun matka hyppäsi 20min -> 1h. Tähän päälle sitten vaikea työmaa, joka vaan tuntuu pahenevan. Ensin piti olla parin kuukauden keikka ja loppua viimeistään vuoden vaihteessa. No kuin joululahjana tuo ajankohta siirtyi helmikuun loppuun, ja tätä ajankohtaa sitten vakuuteltiin varmaksi. Nyt takaisin siirtyminen on alustavasti toukokuun lopussa, mikä tänään kysytyn perusteella on epävarma sekin.

On kyllä huono tuuri ollut työmaiden kanssa valmistumisen jälkeen, eka työmaa oli esimiehien mukaan vaikein aikoihin, ja parempaa luvattiin olevan tulossa. Tämän jälkeen olin tosiaan melkein vuoden toimistolla odottamassa uutta työmaatta, ja sieltä tulin sitten kiireapuun tälle työmaalle, Eli paskaan rakoon jouduin ja tuntuu tämä paska työmaa + pitkä työmatka yhdistelmä imevän kaikki mehut miehestä. Tekisi mieli mennä jo työterveyteen puhumaan tästä uupumuksesta, mutta sitä vaan ajattelee että eihän tässä mitään voi olla, hyvin ne muutkin näyttää jaksavan....
Mielummin ennemmin kuin myöhemmin työterveyteen. Ettei sua kanneta työmaalta jalat edellä.

teemupa

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
480
Puhelinmalli
Iphone 8 plus
Hain kaupungin kunnallistekniikkaan projekti-insinöörin paikkaa, mutta oli näköjään turha vaiva. Miksikö? haastattelukutsua ei koskaan tullut, vaikka vain 9 hakijaa kuulema oli ja paikka meni sattumalta henkilölle joka oli jo kaupungin hommissa. Eli paikka laitettu hakuun vaan koska pakko on, vaikka on jo omista riveistä katsottu valmiiksi ehdokas.

Janne76

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2767
Puhelinmalli
iPhone X
Flunssa jatkunu jo viikon, rupeaa jo vituttamaan :mad:

Infra

Vuoden foorumilainen 2014/2018
Supermoderaattori
Palaute - 100%
63   0   0
Reaktiopisteet
12205
Puhelinmalli
Vaihtelee
Flunssa jatkunu jo viikon, rupeaa jo vituttamaan :mad:
Täällä nyt neljäs päivä menossa. Työterveyteen tänään ja toivotaan että saa ainakin loppuviikon saikkua.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7216
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey
Hain kaupungin kunnallistekniikkaan projekti-insinöörin paikkaa, mutta oli näköjään turha vaiva. Miksikö? haastattelukutsua ei koskaan tullut, vaikka vain 9 hakijaa kuulema oli ja paikka meni sattumalta henkilölle joka oli jo kaupungin hommissa. Eli paikka laitettu hakuun vaan koska pakko on, vaikka on jo omista riveistä katsottu valmiiksi ehdokas.
Mitä muuta siinä sitten voisi tehdä kuin laittaa se hakuun kun kerran on pakko?

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4230
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
Mulla toista päivää flunssa, lämpöä ei kuitenkaan ole. Finrexiniä ja hunajaa lääkkeenä.

apek

Vapaavalintainen titteli
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3085
Puhelinmalli
Nokia 8 Sirocco
Mulla toista päivää flunssa, lämpöä ei kuitenkaan ole. Finrexiniä ja hunajaa lääkkeenä.
Täällä meinaa vähän flunssaa iskeä. Kurkkukipua ja kuumeinen olo, mutta ei kuumetta. Finrexit loppu apteekista. No popsitaan pari grammaa kipulääkkeitä, niin eiköhän sitä jaksa illan töitä tehdä.

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4230
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
Täällä meinaa vähän flunssaa iskeä. Kurkkukipua ja kuumeinen olo, mutta ei kuumetta. Finrexit loppu apteekista. No popsitaan pari grammaa kipulääkkeitä, niin eiköhän sitä jaksa illan töitä tehdä.
Hunaja voi myös auttaa. Inkivääriä en ole itse koskaan kokeillut vaikka sekin kai voisi auttaa flunssassa.

Janne76

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2767
Puhelinmalli
iPhone X
Sellanen pieni huomio tuli mieleen omista sairastamisista, että kun poltin tupakkia, niin en ollu koskaan kipeenä. Lopetin, niin joka vuosi muutamaan kertaan joku paska iskee 😂

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4230
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
Mä olen perinyt isältäni ihan törkeän hyvän vastustuskyvyn. Flunssa ei iske sitten millään. Se onkin sitten ainoa hyvä asia mun geeneissä... :cautious:
Ei mullakaan oikein aiemmin. No eipä niitä nytkään ole kuin kerran kaksi vuodessa. Kaksi kertaa ollut lämpöä sen jälkeen kun lapset syntyneet ja vanhin nyt 18v😄

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4230
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
Sellanen pieni huomio tuli mieleen omista sairastamisista, että kun poltin tupakkia, niin en ollu koskaan kipeenä. Lopetin, niin joka vuosi muutamaan kertaan joku paska iskee 😂
Mulla ei ole kyllä noinkaan ollut polttaessa. Nythän olen ollut 2vkoa polttamatta ja heti flunssa🤔😅
Poislukien viikonlopun 4 tupakkaa.

andy

Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
5509
Puhelinmalli
S9
Mistä voit tietää, ettei hommaan palkattu tekijä ole hakenut duunia ihan siinä missä sinäkin mutta on vaan sattunut olemaan pätevin kyseiseen tehtävään?

teemupa

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
480
Puhelinmalli
Iphone 8 plus
Mistä voit tietää, ettei hommaan palkattu tekijä ole hakenut duunia ihan siinä missä sinäkin mutta on vaan sattunut olemaan pätevin kyseiseen tehtävään?

Jos on 9 hakijaa niin luulisi silloin kaikkia haastattalevan? Ja lisäksi tässä on ollut muutama muukin paikka kaupungilla auki ja niistä on kuullut eri reittejä pitkin että sisäisellä siirrolla nuon on täytetty julkisesta hausta huolimatta.

Top Bottom