Nyt ottaa päähän! - osa 9

gogland

Mr Vip
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6256
Puhelinmalli
Sony Xperia XZ1 Compact
pihatiet ja kadut on ne viimeisimmät. Täällä on ihan sama tilanne, eikä myöskään helpota että urpot jättää autonsa tienreunaan (molemmin puolin tietä) niin ei pääse aura edes kunnolla auraamaan.
Otin lumentyöntimellä pahimmat kohdat puhtaaksi, siihen ei itseasiassa mennyt kuin parikymmentä minuuttia.
Aina välillä ihmettelen kun ei löydy minkään valtakunnan oma-aloitteisuutta. Alku talvesta eräs asukas ihmetteli, miksi minulla on autotallissa harava ja just tuo lumentyönnin. "Hyvä ihminen, meillähän on pihatalkoot ja huoltoyhtiö putsaa lumet". Johon vastasin "joo putsaa, mut minä vuonna?".

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7194
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey
Otin lumentyöntimellä pahimmat kohdat puhtaaksi, siihen ei itseasiassa mennyt kuin parikymmentä minuuttia.
Aina välillä ihmettelen kun ei löydy minkään valtakunnan oma-aloitteisuutta. Alku talvesta eräs asukas ihmetteli, miksi minulla on autotallissa harava ja just tuo lumentyönnin. "Hyvä ihminen, meillähän on pihatalkoot ja huoltoyhtiö putsaa lumet". Johon vastasin "joo putsaa, mut minä vuonna?".
No eihän se huoltoyhtiö viitsi tulla paikalle jos kerran asukkaat ovat jo homman hoitaneet. Ja miksi tulisikaan?

Eipä silti, kyllä minäkin täällä työntelen nuo pari ulkoporrasta lumettomiksi, jos satun paikalle oikeaan aikaan. Tuleehan siitäkin hiukan hyötyliikuntaa. Meillä kun talon puolesta on lumentyönnin ja harja oven vieressä.

nistop

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1499
Puhelinmalli
iPhone 8+
No eihän se huoltoyhtiö viitsi tulla paikalle jos kerran asukkaat ovat jo homman hoitaneet. Ja miksi tulisikaan?
No tästä on ollut tupakkapaikalla jonkin verran juttua. Tässä talossa eräs aktiivi tekee lumityöt ja aloittaa jo monesti siinä 6 aikoihin aamulla tai kun lunta on tovin satanut niin menee hommiin. No tämän aktiivisen henkilön vaimo sitten naputtaa siinä tupakalla että kuinka "asukkaat joutuu tekemään lumityöt kun ei huolto tee". En tarkalleen tiedä toivooko rouva, että huoltoyhtiö tulisi sinne aikaisemmin vai kenties jonkinsortin päivystävää huoltomiestä pihan reunaan odottamaan lumisadetta? Ei vaan tahdo mahtua omaan ymmärrykseen tuo valitus että huolto ei tee mitään kun hänen oman talouden henkilöstä johtuen huoltomiehillä ei ole tekemistä ja oppivat että tämän talon piha on hoidettu joten jää varmasti listan hännille käyntitiheydessä.

Pari kertaa olen nähnyt huollon hämmentyneitä ilmeitä kun ovat autoineen pihaan tullut ja tekemistä ei enää ole :D

gogland

Mr Vip
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6256
Puhelinmalli
Sony Xperia XZ1 Compact
Joo mut tällä kertaa työskentelin ihan kadulla.

Nahkatukka

* V I P *
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
852
Puhelinmalli
OnePlus 6T
Tolkun kipee kurkku ja 38.2 kuumetta ja yskää.

Qwertyi

Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016
Palaute - 100%
28   0   0
Reaktiopisteet
10191
Puhelinmalli
Samsung Galaxy Note 8
Kas, taas se nähdään Googlella mikään ei ole ikuista.
Muistan kyllä kummosta mekkalaa moni piti, että poistuvat Facebookista ja siirtyvät käyttämään Google plussaa.

No piti se itsekkin tuo ottaa käyttöön, kovin vähäiseksi jäi käyttö, kuten myös tutuilla jotka isoon ääneen kertoivat sinne siirtyvänsä.

MGM

dıʌ
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
7069
Puhelinmalli
OnePlus 6
Muistan kyllä kummosta mekkalaa moni piti, että poistuvat Facebookista ja siirtyvät käyttämään Google plussaa.

No piti se itsekkin tuo ottaa käyttöön, kovin vähäiseksi jäi käyttö, kuten myös tutuilla jotka isoon ääneen kertoivat sinne siirtyvänsä.
Joo itsekin hetken aikaa sitä käytin, kunnes tajusin, ettei ne muut sieltä Facesta sinne siirrykään. Olin siellä käytännössä yksin jonkun parin kaverin kanssa. :D

Päähän ottaa Etelä-Amerikan byrokratiat. EX haluaisi lapselleen edelleen suomalaisen passin, mutta se ei ookaan tehty niin helpoksi, vaikka luovuin kaikesta huoltajuudesta täällä ollessamme. Silti se ei riitä. Tarvitsisi mun luvan skannattuna sinne mun henkilötietojen kanssa. Eikä siinä tietenkään kaikki. Sekä se mitä hän/he joutuvat tekemään siellä sen eteen.

gogland

Mr Vip
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6256
Puhelinmalli
Sony Xperia XZ1 Compact
Joo itsekin hetken aikaa sitä käytin, kunnes tajusin, ettei ne muut sieltä Facesta sinne siirrykään. Olin siellä käytännössä yksin jonkun parin kaverin kanssa. :D

Päähän ottaa Etelä-Amerikan byrokratiat. EX haluaisi lapselleen edelleen suomalaisen passin, mutta se ei ookaan tehty niin helpoksi, vaikka luovuin kaikesta huoltajuudesta täällä ollessamme. Silti se ei riitä. Tarvitsisi mun luvan skannattuna sinne mun henkilötietojen kanssa. Eikä siinä tietenkään kaikki. Sekä se mitä hän/he joutuvat tekemään siellä sen eteen.
Minua muu harmita kuin se että kaikki kuvat pitää siirtää muualle.

Tattoo

Tunnettu jäsen
Palaute - 88.9%
8   1   0
Reaktiopisteet
239
Puhelinmalli
OP6T
Minua muu harmita kuin se että kaikki kuvat pitää siirtää muualle.
Häh, miksi pitäis? Tai no, oot varmaankin ainut ihminen joka olisi käyttänyt G+'aa kuvien säilömiseen, sitä kun ei siihen ole tarkoitettu.

arvola

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
47   0   0
Reaktiopisteet
1269
Puhelinmalli
Huawei Mate 10 Pro & Honor Watch Magic
Ups. Ostin epähuomiossa VR:n kausilipun väärälle välille. Joutuu matkustamaan yhden pysäkin välin pummilla. Tulee työpäivään vähän lisäjännitystä.

Qwertyi

Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016
Palaute - 100%
28   0   0
Reaktiopisteet
10191
Puhelinmalli
Samsung Galaxy Note 8
Ups. Ostin epähuomiossa VR:n kausilipun väärälle välille. Joutuu matkustamaan yhden pysäkin välin pummilla. Tulee työpäivään vähän lisäjännitystä.
Aina kausilippua uudistaessa, vähennä yksi pysäkki. Jännitysmomentti senkun kasvaa. ;)

arvola

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
47   0   0
Reaktiopisteet
1269
Puhelinmalli
Huawei Mate 10 Pro & Honor Watch Magic
Aina kausilippua uudistaessa, vähennä yksi pysäkki. Jännitysmomentti senkun kasvaa. ;)
Järvenpään ja Saunakallion välissä ei kyllä ehdi yksikään tarkastaja tarkastamaan mitään. Sen suhteen voi olla melko turvassa.

MGM

dıʌ
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
7069
Puhelinmalli
OnePlus 6
Nukahtaminen taas ylivoimaisen vaikeaa vaiks väsyttää ihan helvetisti. Liikaa ajatuksia päässä. Herätys 4.30. Jee jee.

Top Bottom