1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.
  2. Nokia 8 on julkaistu

Nyt ottaa päähän! - osa 9

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja Noma, 6/8/11.

1. tth78

tth78 Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    25   0   0

Tykkäykset:
    4544
    Puhelinmalli:
    iPhone 7+
    Taitaa olla hyvä pitää se ensimmäinen suodatin omissa käsissä ja miettiä mitä tänne kertoilee. Itse olen avautumalla saanut jo niin monta paskamyrskyä aikaiseksi, etten koe tämänkään ketjun palvelevan enää alkuperäistä tarkoitustaan, eli että voisi vain päästellä höyryjä ja kertoa mikä pänniin kun keskustelun valvonnasta lähtien tullaan kertomaan, ettei kertomasi perusteella ole mitään aihetta kokea pännimisen tunnetta.

Lyptus and jhietala like this.
  2. Nismo-

Nismo- Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    47   0   0

Tykkäykset:
    242
    Puhelinmalli:
    iPhone
    Ottaa päähän paska kesä, en ole kertaakaan edes kerennyt käydä uimassa. Muutenkin tuntuu että kokoajan on kiire ja vielä samalla etsin toista työtä, miten hitossa siihen sitten pitäisi riittää aika? Lisäksi ottaa päähän venkoilevat ihmiset, mennyt koko viikonloppu pilalle kun piti tehdä kaupat yhdestä osasta, mutta ei sitten onnistunutkaan kun sille toiselle tuli aina jotain muuta ettei onnistunut tapaaminen. Nyt ei enää edes kiinnosta tehdä kauppoja ollenkaan vaikka oli kova tarve osalle ja olisin maksanut vielä ylihintaa siitä...

3. estrella

estrella Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    8   0   0

Tykkäykset:
    1064
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 64gb Gold
    Kyllähän sitä jokainen varmaan jonkin verran miettii mitä tänne kirjoittaa ja mitä ei. Joskus vaan voi olla sellainen olotila että tulee sitten kirjoitettua jotain muutakin.
    Niinhän se on että jokaisella on ne omat pännimisen aiheet oli ne sitten isoja tai pieniä. Ihmiset on myös erilaisia ja tuntee asiat eri tavalla. Toiset kirjoittajat reagoivat sitten niihin miten reagoivat ja ehkä jollain keskustelupalstalla on helpompi sanoa toiselle sellaista mitä ei välttämättä sanoisi kasvotusten. Ei pysty kuitenkaan toisten puolesta sanomaan. Suodatinta täällä varmaan joskus tarvisi mihin vastaa mihin ei mutta aina siihen ei pystytä.

4. estrella

estrella Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    8   0   0

Tykkäykset:
    1064
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 64gb Gold
    Ei ole itsekään tullut käytyä uimassa mutta en nyt muutenkaan niin usein käy. Tietysti jos joku helleputki olisi ja lasten kanssa rannalla kävisi niin sitten tulisi itsekin mentyä. Lapset kävivät muutaman kerran kesäkuun puolella, heinäkuussa ei pahemmin kyllä ilmoja ollut ja vaikka olisi ollut, järvivedet ei pahemmin lämmenneet. Sehän niitä on tietysti päähän ottanut.

5. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    10   0   0

Tykkäykset:
    4139
    Puhelinmalli:
    OnePlus 5 Black
    Ei oo tullu kuin oltua vyötäröön asti kaverin uima-altaassa ja sekin oli ihan saatana kylmää vettä. Onneks oli sauna vieressä. :D

Edit: tai olin mä siellä ihan kaulaan asti..

6. Arhippa

Arhippa Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    89
    Puhelinmalli:
    iPhone SE
    Mä en ole käynyt ikinä uimassa, kun en osaa uida. Viimeksi olen kahlaillut vedessä neljä vuotta sitten juhannuksena.

7. Nightuser

Nightuser Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    2903
    Puhelinmalli:
    SmartPhone
    Oikeesti? :eek: Onko ikinä tullut haluja opetella uimaan?

8. Arhippa

Arhippa Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    89
    Puhelinmalli:
    iPhone SE
    Olen mä uimakoulussakin ollut pariin otteeseen, mutta ei siitä ole ikinä tullut mitään, kun pelkään vettä niin kovasti. En uskalla mennä edes veden alle, ja uimakouluissa se oli aina lähtökohta. Mennään nyt näin. Ei mua haittaa..

gogland and Nightuser like this.
  9. estrella

estrella Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    8   0   0

Tykkäykset:
    1064
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 64gb Gold
    Tuo veden pelkääminen liittyy varmaan tuohon kun ei osaa uida? Kai sitä silloin pelko sitä kohtaan tulee.

Ex-anoppi ei ole käynyt laivallakaan kun ei osaa uida niin tullut jonkinlainen pelko niitäkin kohtaan.

10. estrella

estrella Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    8   0   0

Tykkäykset:
    1064
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 64gb Gold
    Sokeritoukat. Eihän ne vaarallisia ole mutta jotenkin ällöttäviä.

11. Howler88

Howler88 Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    2   0   0

Tykkäykset:
    1215
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Neljäs naispuoleinen kaveri joutui raiskauksen yrityksen uhriksi vuoden sisään tässä meidän asuinalueella. Kolme näistä (kaikki nyt viimeisen 6kk sisään) on siis jäänyt yrityksen asteelle ja yksi mennyt (viime kesänä) pidemmälle.
    Tiiä sit kuinka paljon noita loppujenlopuksi on enemmän jos pelkästään mun kaveripiiriin osunut neljä kertaa.
    Ei täällä ennen tarvinnut kenenkään pelätä yksin liikkumista. VOK on kyllä lakkautettu jo viime syksynä, mutta paljon sen asukkaita jäi tälle alueelle asumaan. Kummalliset ulkoiluajat noilla on, kun niitä näkyy siellä täällä kävelevän aina tuon lähikuppilan sulkemisajan jälkeen klo 01.30 - 02.30. Kai se on sit kulttuurieroja et "lenkkeillään" keskellä yötä.

En ole rasisti enkä edes persu, mutta ikävä kyllä olen nähnyt enemmän haittaa kuin hyötyä näistä turvaa hakevista poikalapsista. Turvapaikkoja saa ja pitää myöntää, mutta kyllä tuo edellinen aalto mahdollisti vähän liikaa näitä turvapaikkojen "väärinkäyttäjiä". Ennen kuin joku sanoo, että mistä minä tiedän et ne kaikki ei ollut turvapaikan tarpeessa, niin sanonpahan vaan et tiedän kyllä, ja niin tiedät sinäkin. Joillekin tuntuu olevan kovin vaikeaa myöntää, että ongelmia on tullut ja paljon heidän mukanaan ja hoetaan vaan et kyllä me suomimiehet aiheutetaan niitä ihan yhtä paljon.

Enemmän mua siis ottaa päähän joidenkin toimesta tää tp-hakijoiden väkisin puolustelu ja silmien ummistaminen oikeilta ongelmilta kuin itse tp-hakijat. En kaikkia leimaa ongelmien aiheuttajiksi enkä katso heitä pahalla kun kävelee vastaan, sillä en voi tietää kuka heistä on milläkin "asialla" täällä.
    Ei tarvitsisi kenenkään olla rasisti eikä suvakki, mutta oishan tää elämä liian helppoa ja tylsää jos kaikki osais olla samaa mieltä ja katsoa asioita muiltakin kanteilta kuin siltä omaa mieltä parhaalla tavalla miellyttävältä kantilta. Ugh!

zSx, jhietala, TeeKoo82 ja 8 muuta tykkäävät tästä.
  12. estrella

estrella Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    8   0   0

Tykkäykset:
    1064
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 64gb Gold
    Kyllähän noita raiskausjuttuja itsekin väkisinkin ajattelee kun 3 tyttöä on.

13. Megaman

Megaman Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    1138
    Puhelinmalli:
    Oneplus 3 Soft gold
    Se kuule howler pitää vaan ymmärtää ja suvaita. Kyllä ne vielä joskus meidän kulttuuriin sopeutuu. Olikos se #Unelma vai mikä vittu se oli??? P.s. asiateksti sulta!

E1 ite oon jo nii väsyny koko matutouhuun ja siitä keskustelemalla ihmisten kanssa itselleen vitutuksen tuottamiseen, nii ei enää nykysin paljoo tee mieli keskustella, joitten mielipidettä asioihon ei tiijjä. :D

Howler88 tykkää tästä.
  14. Unnoticed

Unnoticed Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    1535
    Puhelinmalli:
    P9
    Itseänikin pelottaa jo etukäteen jos tyttö tulee, kun miettii mitä kaikkea voi tapahtua (raskaus nuorena, raiskaus, sugar daddyt jne.). Tätikin meinasi, että pojat olisivat varmaan olleet helpompia huolen osalta, hänelläkin siis kolme tyttöä, joista kaksi täysi-ikäistyivät tänä vuonna.

estrella tykkää tästä.
  15. veikko

veikko VIPpi

0   0   0

Tykkäykset:
    3669
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Pojista voisi varmaan huolehtia, että kun yleensä ovat raisumpia luonteeltaan, niin tappavat itsensä mopoilla ja moottoripyörillä ja autoilla. Entäpä huumeet, joita nykyisin on saatavana helpostikin? Entä...

Eli jos huolenaiheita hakee, niin niitä kyllä löytää.

16. Karibaldi

Karibaldi Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    2   0   0

Tykkäykset:
    1553
    Puhelinmalli:
    NOKIA
    On tossa se ero että noihin mopo & huumeet juttuihin voi vaikuttaa omilla valinnoilla. Siihen taas et voi vaikuttaa mitenkään kun 13v raiskataan matujen toimesta koulumatkalla.

Megaman, Fitz-Hume and estrella like this.
  17. veikko

veikko VIPpi

0   0   0

Tykkäykset:
    3669
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Jos sen hakee ja vie niin sitten voi.

Mutta pointti siis se, että erilaisia huolenaiheita lapsista kyllä riittää, jos sen hommakseen ottaa.

Edit: eikös sun periaate ole, että jokainen huolehtikoon omistaan?

18. naur1s

naur1s Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    249
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S4
    Joku papparainen on aika kova vänkäämään. ;)

veikko and Karibaldi like this.
  19. xniko

xniko Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    14   0   0

Tykkäykset:
    3181
    Puhelinmalli:
    S7
    Uutista odotellessa.. "Perheenisä joutui lopettamaan työnsä, ostamaan panssaroidun mersun ja hankkimaan aseenkantoluvan turvatakseen teinityttöjensä koulumatkat.." ;)

Fitz-Hume and estrella like this.
  20. Unnoticed

Unnoticed Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    1535
    Puhelinmalli:
    P9
    Eihän mun enää tarvi sitten kun panssaroida Mersu. :D

Jaa tämä viestiketju