1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tele Nyt on mitta täynnä Tele Finlandia!

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja merzy77, 9/7/10.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Olemme irtisanoneet Tele Finlandin liittymämme keväällä 2010.

Mainossähköpostia on tupannut sen jälkeen harvakseltaan. Minua häiritsevät ko. mainokset, koska päätän itse mitä tilaan ja keneltä tilaan.

Viimeksi, kun postia tuli kähetin tulikiven katkuisen sähköpostin ko. puulaakiin. Väittivät, ettei heillä ole enää yhteystietojani.

Ja taas tuli häirintäpostia ko. puulaakista. Lähetin nyt uuden postin ja uhkasin kuluttaja-asiamiehellä. Saa nähdä tehoaako.
    Pitänee ilmeisesti tarttua luuriin ja soittaa sinne tulikiven katkuinen puhelu.

2. noobie69 Vieras

no voi voi...luo sääntö mailiohjelmaan , joka ohjaa lähettäjän postin suoraan roskiin tai poistaa ne ja nauti kesästä :)

3. Prepaid

Tykkäykset:
    21
    Siis aivan käsittämätöntä, että vielä nytkin saat TF mainoksia sähköpostiisi. Sen täytyy olla erittäin hermostuttavaa jopa vaarallista. Ehdottamasti kuluttaja-asiamiehen paikka. Olisiko jopa haaste käräjille mahdollinen, ainakin ellei harvakseltaan tapahtuva sähköpostimainonta lopu kokonaan. Onhan tälläinen toiminta erittäin törkeää ja voin vain kuvitella kuinka pahalta tuollainen tuntuu. Elät raskaita aikoja juuri nyt, mutta koita kuitenkin jaksaa. Kyllä se siitä iloksi muuttuu ja olen lähes varma että tämä törkeä häiriköinti loppuu tavalla tai toisella. Muista raportoida että miten tässä asiassa lopulta kävi.

-Prepaid-

4. Nupogodi

Nupogodi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Puhelinmalli:
    Lumia 520 & 1020
    Huups, hymy tuli =)

5. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4728
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Eiköhän tämän vuodatusen anti ollut sitten tässä. Edellä jo mainittiin miten epämukavista sähköposteista pääsee eroon.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju