1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Numerot vanhasta Sim-kortista uuteen?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja magic, 19/11/04.

1. magic

Tykkäykset:
    0
    Minulla on vanha loistava ja täysin toimiva M35.

vaihdoin liittymää ja haluaisin siirtää numerot vanhasta simistä uuteen.

minulla on datakaapeli, mutta sopivaa pc-softaa en löydä.

osaisko kukaan siemens-guru kertoa mistä saisin softan, jolla siirrän numerot vanhasta simistä uuteen tallentamalla numerot välillä peeceelle?

kiitos kovasti avusta!

2. kaarle

Tykkäykset:
    0
    Yleensä tuo tietojen kopiointi sim -kortista toiseen hoituu parhainten operaattorin palvelupisteessa vaikkapa liittymää vaihtaessasi. Ellet silloin sitä tehnyt, niin ainahan voit kävellä uudestaan operaattorisi palvelupisteeseen ja pyytää heitä kopioimaan tiedot. Tuskin siitä mitään veloittavat.

Minulla on myös tuossa laatikossa yksi M35 ja siinä vehkeessä tuo sisäinen muisti vs. sim-muisti on kyllä melko epäselvä asia. Siis puhelimessa on kuitenkin 100 numerolle sisäinen muisti ja jos olen toiminnan ja käyttöohjeet oikein käsittänyt, niin aina kun numero viedään muistiin se menee välttämättä Sim -kortille. Täältä se voidaan sitten erikseen kopioida puhelimen sisäiseen muistiin. En ole löytänyt mitään toimintoa, jolla voisi kopioida sisäisen muistin kertaheitolla sim -kortille tai päinvastoin. Nuo numerot pystyy siis yksitellen kopioimaan Sim- ja sisäisen muistin välillä:

Paina "Puhelinluettelo" (siis se vasemmalla sijaitseva oma näppäin) -> skrollaa nuolinäppäimin luetteloa haluamasi nimen kohdalle -> paina "Valikko" -> valitse "Sijainti" valikosta -> valitse valikosta "Sim kortti" tai "Puhelin" -> paina "OK".

Siis käsittääkseni kaikki numerot menevät alunalkaen Sim -kortille ja em. toiminnolla voit niitä kopioida yksitellen puhelimen muistiin. Tällöin numerot jäävät edelleen myös Sim -kortille. Jos nyt olet niitä kasan yksittäin puhelimen muistiin kopioinut voit käsittääkseni sitten vaihtaa Sim -kortin ja kopioida ne jälleen yksitellen siihen uuteen korttiin . Melko hankala proseduuri, ellei nyt sitten parempaa konstia löydy.

3. magic

Tykkäykset:
    0
    jees! kiitos vinkistä, tämä toimi!

tosiaan valikosta kun valitsee "sijainti" -kohdan niin saa valita minne numero säilötään.

eli dänks!

Jaa tämä viestiketju