1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Normaalit soittoäänet?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja co2, 13/1/03.

1. co2

Tykkäykset:
    0
    Miten 3510/6610:iin saisi normaalit soittoäänet käyttöön? Itseäni ei nuo melodiset oikein lämmitä...
    Eikö em. puhelimissa ole valmiiksi näitä normaaleja soittiksia, esim. iki-ihanaa tick tickiä? Mielestäni Nokian nettisivuilla sanotaan,että puhelimessa olisi sekä melodisia että monotonisia. Itse en kuitenkaan niitä löydä...

2. Arviomies

Tykkäykset:
    0
    Onhan siellä niitäkin ko aukaset ääniasetukset (Nokia 7210/6610), ja otat sen soittarin siitä valikosta etkä mene polyfoonisiin avamalla sitä galleriaa (Avaa galleria).

3. Sir Hector

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän ainakin 3510:ssa on normaaleja soittoääniä, mutta ne vain soivat "laadukkaammin" puhelimen kaiuttimesta. Mutta siis 3510:ssa soittoäänet 21-35 ovat näitä ns. tavallisia.

4. Otus

Tykkäykset:
    0
    Vahvistan edelliset, niin ei tarvitse epäillä.

5. Sami

Tykkäykset:
    1
    Ikävä kyllä nämä klassiset perussoittoäänet loistavat poissaolollaan 6610/7210:ssä. Esim. perus-ring ring ja low puuttuvat. Ikävä puute. Samaten tekstiviestin ääni on mielestäni parempi monofonisissa Nokioissa, tässä 7210:ssä sekin kuulostaa liian vaimealta.

6. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mun mielestä sitten taas 7210:ssä tavalliset sekä tekstiviesti äänet ovat parempia kuin vanhoissa mutta itse en tarvitse ring ring ääniä ja text äänenä mulla on soittoääni joten....

Jaa tämä viestiketju