1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nopein tiedonsiirto: DCU-11, DSS-25 vai Bluetooth?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja hiekka, 13/9/05.

1. hiekka

Tykkäykset:
    0
    Olen etsinyt mutta en ole löytänyt tietoa siitä millä tiedostot siirtyvät nopeimmin PC:n ja puhelimen välillä? K700i:n käyn ostamassa huomenna mutta mietin minkä otan tiedonsiirtoa varten? DSS-25:ssä olisi tietenkin se etu että saisi softatkin päivitettyä itse mutta K700i on jo ollut markkinoilla niin kauan että siinä kaiketi tulee viimeinen versio jo mukana joten tarvetta tuskin tulee - varsinkin jos pyydän liikkeessä kaupan päälle päivityksen uusimpaan. Ainoa kriteerini nyt on nopeus koska en kuitenkaan uusi puhelinta niin usein että mahdollisia myöhempiä Bluetooth-tarpeita kannattaa ottaa huomioon.

Niin ja toinen kiinnostava tieto on tietenkin noiden Linux-yhteensopivuus, Bluetooth toimii ja muutoin löydän tiedon todennäköisesti paremmin Linux-forumeilta mutta kysyn tässäkin siltä varalta että joku tietää? (Ja vastaan omaan kysmykseeni muiden hyödyksi, jos vastauksen muualta löydän.)

Ps. Toivottavasti noudatin forumin sääntöjä vaikka en laittanutkaan tätä K700i-aiheisiin vaan aloitin uuden koska vastaukset kai kiinnostavat muidenkin SE:n puhelimien ostajia/omistajia.

2. Lowen

Tykkäykset:
    0
    Mua ainaski kiinnostais tietää tuo, että mikä on keskimääränen nopeus, kun käytetään USB-kaapelia (DCU-11) PC:n ja puhelimen välillä.

BT:n nopeudesta oon kuullu semmosta, että se ois jotain 20kt/s, joka ei kyllä houkuttele ajatellen ämppäreitten siirtämistä.

3. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Täl USB-kaapelilla mikä tuli mulle paketis ni siirtyy ainakin iha tarpeeks nopeesti, 1 mp3 (n. 3mb) tulee n. 10:ssä sekunnissa koneelta luuriin.

4. Fikku

Tykkäykset:
    0
    DCU-11 on nopein. Ainakin itselläni se on ja musiikin siirto tietokoneesta puhelimeen 1 biisi ehkä vajaat 1 min.

5. espenleka

espenleka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Heh. Ja onkos se sun biisi sitten 1 vai 10 MB kooltaan? :)

6. Finlander

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    ZTE Blade
    Olen itse huomannut, että puhelimesta tietokoneelle nopeus on tuon 20kt/s ja tietokoneelta puhelimeen 40kt/s. Juu, en minäkään ämpäreitä bt:llä siirtäisi. Kuvat menee bt:llä kätevästi ja ei tarvi alkaa piuhojen kanssa leikkimään.

7. irksome

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N73ME, tulossa 5800XM
    Itselläni Fedora Core 4 ja oma W800i tunnistuu niin DCU-11:n kuin Bluetoothinkin kautta vaivattomasti. Tuo USB-kaapeli on varsin vikkelä, mutta tällä hetkellä siirtelen musiikin puhelimeen BT:llä tuon firmwaren bugin takia ja vauhti ei todellakaan päätä huimaa, noin 40-60 kilotavua sekunnissa.

Jaa tämä viestiketju