1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nopeampi/nopein gprs yhteys dna:lla

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Themoonblade, 29/1/03.

1. Themoonblade

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Eli olen totaalisesti kyllästynyt 2-4kt/sec vauhtiin minkä saan irti 6310i kännykästä kytkettynä com-portti datakaapelilla. Jos joku toinen yhdistämistapa on nopeampi niin haluaisin kuulla. Ja mikäli ei parannusta niin mikä olisi paras kännykkä vaihtoehto uudeksi tuon tilalle? Haluan myös tietää nopeudet.

2. vierailia

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    mulla on tuo siemens m50 ja en ole tuota nopeutta nyt sen kummemmin testannut/aatellu mut tällä hetkellä tossa toisessa koneessa imuttaa gee forse 4 uusimpia ajureita niin nopeus vaihtelee 2.1-5,2kt/sec. mut eikös se nokia ole 3+1 aikavälin luuri jolla periaatteessa pääsee 3-4kt/sec nopeuteen ja tuo siementäjä on 4+1 joka taas neinaa 4-5kt/sec

3. PeeVee

0   0   0

Tykkäykset:
    2
    Nopeus

Moi! Olen mittaillut noita nopeuksia ja kuvat ja lukemat olen laittanut tänne: http://kotisivu.mtv3.fi/PeeVee
    Nopeus kyllä vaihtelee suuresti ja ne kuvat on otettu silloin kun nopeus on parhaimmillaan.

Nokialainen on hitaampi kuin muut, paitsi lähetyksessä.
    Syyskuusta lähtien DNA:ta käyttänyt eri puhelimilla ja tähän mennessä paras puhelin on Siemens C55 ja USB alkuperäinen kaapeli.

Testaa eri vuorokauden aikana kotimaan nopeus vaikka tästä:
    http://www.eaglepro.net/bandwidth/
    Ulkomailla tulee monta mutkaa joka hidastaa entisestään.
    PV.

4. personal jesus Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Kuten jo niin monesti on tällä foorumille kerrottu, sarjaportti ei ole pullonkaula tiedonsiirrossa. Esim. sarjaväylän datanopeus 115200 bit/s ja 3+1 GPRS -datanopeus 40200 bit/s.

Lähde: GPRS FAQ

Jaa tämä viestiketju