1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nopea mielipide

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Nemm0r, 7/12/03.

1. Nemm0r

Tykkäykset:
    0
    Tiedän että on kyseenalainen topicci mutta kertokaapas kannattaako ostaa siemens m50 60 euron välirahalla paskasta 3310:sta? Kokemuksia kyseisestä luurista? Olisiko ehkä parempia vaihtoehtoja? Sisko ostamassa puhelinta ja tarvis nopeaa osviittaa, kitos :)

Ja sellainen vielä että toimiiko m55:n perus 32 euron datakaapeli m50:ssä?

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mulla on aika positiivinen käsitys yleensäkin Siemens puhelimista.2 vuotta takuuta ja ihan helppokäyttöisiä kaikki tähänastiset ovat olleet.Välirahasta en kommentoi,koska se on sun asia,mutta 3310 on kuitenkin kaukana tuosta Siemenssistä.Vaihda pois ja yritä tingata kymppi vielä pois välirahasta :)

3. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Tarkoitat varmaan tuota DNA+ liikkeen mainosta. Kyllä mielestäni on aika sopiva hinta kyseisestä perusluurista. Onhan luurilla kuitenkin 2v takuu, ja tuki GPRS:lle.

4. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    M55n datakaapeli eikäy m50een.

5. toeima

Tykkäykset:
    0
    Mulla on tällä hetkellä käytössä Siemensin M50-mallin puhelin ja olen ollut todella tyytyväinen. Mitään vikaa ei ole ollut, toimii moitteettomasti. Löytyy Javaa, yms, yms. Vaihdoin itse Nokian 3310:stä tähän Siemensin malliin ja viikko meni totutellessa, mutta päivääkään en ole katunut vaihtoa. Suosittelen lämpimästi :D

Jaa tämä viestiketju