1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Noksun X6 jutskaa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Rropsu, 24/1/10.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Rropsu

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    -
    Eli voitto napsahti kohdalleni ja tulen saamaan kyseisen luurin lähiaikoina, olen jo kerennyt keräämään musiikkiakin toivelistalle tuolta Nokian musakaupasta. Nykyinen luuri on Nokian 5800 ja mulla olis siis muutama kysymys koskien luurien eroja. :)

1) X6:ssa taitaa olla hieman parempi prossu, onko huomattavaa eroa?
    2) X6:ssa taitaa myöskin olla parempi näyttö, siis kontrastit yms, onko huomattavaa eroa?
    3) Miten on selaimen laita, kuinka hyvä ja pelittääkö Operan oma kosketusnäyttöpuhelimille tarkotettu selain kuinka hyvin, 5800:ssa kohtalaisesti.
    4) Kuinka paljon puhelimessa on muistia mille asentaa sovelluksia yms, nyt en tarkoita sitä 32 GB!
    5) Aloitusnäytöt, kuinka monta eri aloitusnäyttöä luuriin saa, promokuvissa olen nähnyt vain sen yhden ja ainoan. Saako millekkään aloitusnäytölle kalenterimerkintöjä?
    6) Nokia myös mainostaa, että hyvä äänenlaatu erillisen äänensirun vuoksi, onko näin? Tällähetkellä olen todella tyytyväinen nykyisen 5800 luurin äänenlaauun!
    7) Ja vielä yleisesti, onko toimiva puhelin ja onko kauheasti bugeja, hitauksia yms..?

2. hookoo_

hookoo_ Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    31
  3. Plau

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Lumia 920
    Tämä saattaa tulla melkoisena järkytyksenä, mutta puhelin on about vastaava kuin 5800 prossuineen jne. paitsi näyttöä,32gb muistia ja kameraa lukuunottamatta. En näe mitään järkeä "upgreidata" nykyisestä luuristasi tähän noilla kolmella muutoksella, vaan näen X6:n olevan enemmänkin uusia kuluttajia varten, mutta meitä on moneen junaan...
    Ja mitä olen lukenut niin X6:n softa on vielä huonommassa jamassa mitä 5800 oli alkuaikoina, esim. puhelimen pääkohtana oleva musasoitin kuulemma kaatuilee...
    Suurin osa 5800 käyttäjistä varmaan lähtisi upgreidaamaan johonkin N-sarjan suuntaan( kuten itse lähtisin, jos olisi tarvetta) tai muihin merkkeihin...

4. Rropsu

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    -
    Moro, tämäntapaisia vastauksia kaipaan, tiedän että on valmiitakin aiheita mutta niitä en todellakaan viitsi/jaksa seurata :(

Videoissa ainakin softa näyttäisi pyörivän toimivasti ja päivityksiäkin luultavasti tulossa, kun on uusi ja kohtalaisen kallis puhelinkin!

Itse en viitsi vaihtaa N-sarjan puhelimiin koska tulen saamaan kyseisen luurin ilmaiseksi, pakintona sekä tykkään todella kuunella musiikkia. Kyseessähän on musapuhelin vuoden musiikeilla. :D

Niin ja p.s. minulla 5800 on temppuillut todella paljon uusimman softaversion myötä, ei auta boottaukset, alustukset yms. Pahimpana vikana on se, että en kuule ollenkaan puheluita mutta vastapuhuja kuulee minua. Luuri menee X6:Den saapuessa kuitenkin huollon kautta äitelle.

5. Tesno

Tesno

Tykkäykset:
    0
    Noi uudet värit on kyl aika hard boner vs 5800 ei ole ikinä säväyttänyt ulkomuodolla.

6. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4683
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Jutskaa on sitten jo olemassa.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju