1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokiasta kaukosäädin?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Kedomos, 5/1/07.

1. Kedomos

Tykkäykset:
    0
    Olen kuullut jostakin, että nokian puhelimia voi käyttää jollakin ohjelmalla esim. television kaukosäätimenä. "Infrapunalla"? Onko väite totta? Olisi mukava kokeilla.

2. mkorpel

Tykkäykset:
    0
  3. MiCO

MiCO Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    On totta, nokialaisesi vaan täytyy olla jokin Symbian-älyluuri jotta siihen voi lisätä noita sovelluksia. Ja olettaen tietysti että myös tuo infrapunaportti löytyy :)

4. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Onkos tuo kantomatka vaan tätä nykyä millainen noissa Irdoissa?

Itse kokeilin joskus PDA:ta kaukosäätimenä, mutta lopetin välittömästi kun katomatka oli ehkä parikymmentäsenttiä, samalla vaivalla kurkottaa painamaan ihan niitä laitteen omia nappuloita.

5. maryjane

maryjane

Tykkäykset:
    0
    Ite kokeilin just enkä saanu toimiin ollenkaan.. Mutta aika turha juttu mun mielestä.. Nopeampi sitä kaukosäädintä on käyttää kun kännykkää. Ellei sitten pidä sovellusta auki koko ajan, ja puhelinta lähellä..

6. Kedomos

Tykkäykset:
    0
    Njaa. No olihan minä sitten oikeassa. Omistan älyluurin joten siitä ei ole ongelmaa. :) Täytyypä heti koittaa joskin se mahtaa jäädä yhteen kokeiluun :D

7. Jankka

Jankka

Tykkäykset:
    0
    S603rd editiolle ei liene vielä ilmestynyt mitään kokeiltavaa..kohta varmaan sitten.

Jaa tämä viestiketju