1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokianpuhelimet.fi

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja toffo, 24/10/07.

  1. toffo

    Liittynyt:
    18/7/02
    Viestit:
    108
    Tykkäykset:
    1
    Terve,

    tässä pieni varoitus kyseisen yrityksen toiminnasta. Ostin heiltä puhelimen ja heidän oman virheensä vuoksi jouduin maksamaan sen tuplasti. Rahat luvattiin palauttaa välittömästi (toissa viikolla) mutta eipä niitä tullut. Sen jälkeen yrityksen puhelin on ollut kiinni ja sähköposteihin ei vastata.

    Eli kannattaa miettiä kahdesti ennenkuin rahat tälle firmalle antaa. Ei kukaan sattuisi asumaan naapurissa...?

    Edit: Sain tänään rahani takaisin, kaksi viikkoa sovitusta myöhässä.
     
  2. Imperial

    Imperial

    Liittynyt:
    9/11/05
    Viestit:
    863
    Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Eh, kenenhän virhe se on jos maksaa tuplasti? Tuplasti? Kaksi kertaa vaiko kaksinkertaisen hinnan alkuperäiseen nähden?

    Jos jokin töppäys niillä tapahtunut, niin itse ainakin odottaisin heidän palauttavan rahat, ennen kuin maksaisin toista kertaa. Tuplahintaa en suostuisi maksamaan, oli selityksenä mikä töppöys hyvänsä.

    Arveluttavaa toimintaa kylläkin, mutta eipä yhden virheen perusteella pidä koko puljua leimata.
     
  3. Qwertyi

    Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

    Liittynyt:
    7/12/05
    Viestit:
    25631
    Tykkäykset:
    4683
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Kerrotkos nyt vähän tarkemmin mitä on tapahtunut. Ihmettelen miksi ihmeessä maksat toistamiseen saman suorituksen?
     
  4. toffo

    Liittynyt:
    18/7/02
    Viestit:
    108
    Tykkäykset:
    1
    Jeps, virheitä sattuu. Mun virhe oli se että luotin että ko. yritys korjaa tekemänsä virheen kuten sovittiin (lähettivät postiennakolla etukäteen maksetun tilauksen). Yritys johon ei 1,5 viikkoon saa mitään yhteyttä, ei vaikuta lupaavalle. Toivon toki kovasti että olen väärässä ja kaikkeen on hyvä selitys, mutta suosittelen toistaiseksi olemaan varsin varovainen...
     
  5. pamatika

    Liittynyt:
    17/11/07
    Viestit:
    7
    Tykkäykset:
    0
    Suosittelen välttään kyseistä firmaa

    Itselläni on puhelin huollossa kyseisen firman kautta. Puhelin saapui huoltoon kaksi viikkoa puhelimen lähetyksen jälkeen (missäköhän se on sen aikaa majaillut?). Olin pikkasen huolissani kun kaksi viikkoa on yrittänyt ottaa yhteyttä firmaan ilman tulosta. Lähetin kyselymailin huollon statuksesta kerran päivässä. Lopulta yhteen viestiin vastattiin kahden viikon pommituksen jälkeen. Samalla soitin noin 3-5 kertaa päivässä yritykseen saamatta yhtään vastausta. Kerran linja oli varattu, mutta heti kun se vapautui ei vastausta...
    En asioi kyseisen yrityksen kanssa enää... Enkä suosittele muillekkaan.
     
  6. Sonic Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    2118
    Tykkäykset:
    1
    Viikko menee heittämällä, kahdenkin vielä ymmärtää joten kuten. Jos ajatellaan että sinä lähetät heille puhelimen, jonka he sitten lähettävät huoltoon.

    1. viikko:
    Maanantai: sinä viet puhelimen postiin
    Tiistai: se lähtee jakeluun
    Keskiviikko: jakelussa
    Torstai: hyvällä tuurilla saapuu Nokianpuhelimien huostaan
    Perjantai: viikon viimeinen työpäivä. Voi olla, ettei kauppa postita vielä puhelinta

    La-su: mitään ei luonnollisesti tapahdu

    2. viikko:
    Maanantai: Nokianpuhelimet lähettävät puhelimesi huoltoon postitse
    Tiistai: Se lähtee jakeluun
    Keskiviikko: Jakelussa
    Torstai: Se saapuu huoltoon
    Perjatai: Huollon jonossa

    Noin niinkuin periaatetasolla. Postittaminen ja välikädet vaan pidentävät sitä aikaa melkoisesti.
     
  7. pamatika

    Liittynyt:
    17/11/07
    Viestit:
    7
    Tykkäykset:
    0
    Kyllä sen ajan vielä sulattaisi, jos vaan tietäisi missä mennään.
    Yritys joka vastaa yhteydenottoihin kahden viikon aikana ei voi olla kovin luotettava.
     
  8. m0k0ttaja

    m0k0ttaja Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    3/7/04
    Viestit:
    3007
    Tykkäykset:
    174
    Puhelinmalli:
    OP2
    Aina voi turvautua lähimpään valtuutettuun huoltoon ja toimittaa luurin itse sinne suoraan. Tämä optio toki hankala, jos läheltä ei löydy liikettä.
     
  9. pamatika

    Liittynyt:
    17/11/07
    Viestit:
    7
    Tykkäykset:
    0
    Kyllä ensimmäinen vaihtoehto olikin toimittaa se laite itse huoltoon. Mutta matkaa on sen verran että postilla olisi joutunut sen kuitenkin laittamaan. Ja kun kaikki maksut (lähetys + palautus = 10 + 25 = 35€) olisi tullut itselle maksettavaksi päätin laittaa asiakaspalautuksena yrityksen kautta (0€) niin kuin huollot yleensä toimitetaankin (Huoltofirman mukaan).
     
  10. eralumi Bannattu tunnus

    Liittynyt:
    3/1/05
    Viestit:
    4956
    Tykkäykset:
    30
    No miten tuo kuva liittyy tähän topikkiin millään tavalla? Kuvassa kun on kyseessä Nokian kaupungin vesiongelma, eikä liity millään tavalla Nokian puhelimiin.
     

Jaa tämä viestiketju