1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokian uusi sähköpostisovellutus

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja oh8nax, 26/3/11.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. oh8nax

Tykkäykset:
    0
    Päivitin Ovi Suiten kautta kännykkääni tarjolla olevan uuden Nokian sähköpostipäivytyksen. Seurauksena oli se, että sähköpostit häipyivät aloitusnäytösstä eikä niittä sinne ilmeisesti enää saa muuten kuin ottamalla backupista vanhan sovellutus takaisin. Niitä ei ainakaan ole enää E55:n aloitusnäytön sovellutuksina tarjolla. Viesti kansioon tulivat uudet Email, Hotmail, Mail for Exchange ja Yahoo mail. Kaikki varustettuna kysymysmerkeillä ja nehän ei tietenkään toimi. Käytössä oleva muistikin vähenii operaatiossa 3 M. Eipä tässä muuta kun kännykkä tyhjäksi ja backup kännykkään. Ei näitä näköjään kannata päivitellä.

2. oh8nax

Tykkäykset:
    0
    Löysinpä itse vastauksen, ennen kuin kukaan ehti täällä minulle vastata. Käynnykkä kiinni ja auki. Sen jälkeen sähköpostiviestit tulivat takaisin etusivulle ja se päivitysohjelmakin alkaa toimiaa. Siis kaikki ok.

3. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3453
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Ja buuttasit puhelimesi asennusten jälkeen?

Jaahas, löysit itsekin jo vian...

4. noobie69 Vieras

just juu. Ihan ensimmäiseksi, ongelman kohdatessaan, kannattaa kirjoittaa foorumille, toiseksi soittaa kuluttajaneuvojalle, kolmanneksi lähettää maili kuluttajavirastoon ja omalle kansanedustajalle, ja vasta sitten kokeilla edes jotakin pikkujippoa vikatilanteen korjaamiseksi. Jos mulle olisi käynyt kuten yllä, olisin vitun hiljaa asiasta, ja poistaisin postauksen toivoen, ettei kukaan ehtinyt napata siitä screenshottia.

5. Japsu1

Tykkäykset:
    10
    Tuo on kyllä lievää ylireagointia. Jokaisella meillä voi olla huono päivä mutta turha sitä on tänne purkaa, ei tuosta kysymyksestä ollut kenellekään haittaa eikä sen tekemisessä myöskään aiheutettu mainittavaa ympäristöhaittaa. =)

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju