1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

nokian takuu huollot

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Taker, 24/1/04.

1. Taker

Taker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    44
    Puhelinmalli:
    Galaxy s5, Sony xperia z2 Tablet
    minulla on vielä nokian paperin paino mutta nyt perr lähtee markantaloon ja minä vaadin ostohinnan "puhelimesta" kokonaisuudessaan eli 169€ koska puhelin on ollut huollossa vain 3kertaa syynä sammuminen 1kerran ollut syynä että puhelin sanoo tunnin sisään "verkkoon ei saada yhteyttä" ja eilen illalla kokeilin ottaa puhelimen akun pois tunniksi mutta kun pistin akun takaisin niin puhelin iskee vain jumalattomasti kipinää ja kaikki valot välähtävät kuin palaneessa loisteputki lampussa ja puhelin ei ole voinut kastua koska puhelin oli toiminut "hyvin" peräti päivän huollon jälkeen ja kaverilla oli ollut saman mallin nokian puhelin samoissa olosuhteissa ja toimii hyvin, puhelin käynnistyi vain kerran kaverin kortilla mutta minun kortilla ei kertaakaan liitymä toimii muuten muissa nokian puhelimissa ja kaverini 3510i puhelimessa kokemuksia

ja muuten akku toimii kaverini puhelimessa

ja vielä että pitäisikö jo saada rahat takaisin

2. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Tässä muutama piste, laita ne ensin oikeille paikoilleen, niin tuosta voi joku saada selvääkin.

........

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Hmm.. Multa meni tää nyt vähän ohi... Esim. "minulla on vielä nokian paperin paino mutta nyt perr lähtee markantaloon"

Niin ja mikä malli?

4. Crossfade

Crossfade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ja ISOJA kirjaimia saa kun painaa shift+kirjain jonka haluaa isoksi ;)

5. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Paria pilkkuakin voisi käyttää välimerkkinä...

6. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Voit tietenkin yrittää kaupan purkua, mutta liike todennäköisesti antaa uuden tuotteen tilalle. Muista ottaa kaikki huoltopaperit mukaan.

Jaa tämä viestiketju