1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokian puhelimien mokia?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Lotina, 26/1/03.

1. Lotina

Tykkäykset:
    0
    Mitä mokia nokian puhelimissa on. Mun mielestä "mokiat" ovat aivan liian kalliita verrattuna laatuun. Niistä löytyy aina jokin vika. Joissakin "mokian" malleissa on kyllä aivan siedettävä valmiusaika mutta puheaikaa on kin sitten vain 3-4.30 tuntia. Ja nää viat tässä on vasta jäävuoren huippu.

2. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Miksi Audi on parempi kuin Bmw?Miksi Lada on niin huonon auton maineessa?
    Miksi Janina miellyttää enemmän kuin Hilleri?
    Miksi tämä foorum on parempi kuin Lexa forum?

Eiköhän nämä ole kuluttajien jokaisen omia mielipiteitä ja koskaan emme pääse siihen että joku olisi ylitse jonkun kaikkien mielestä (edes suurimman osan).

Noksu vaan on paskempi aina mielestäni kuin Ericsson! En osaa perustella mutta mä vaan olen tykännyt Erkkejen tyylistä tuoda puhelimia "täysvarusteltuna" markkinoille eikä Nokian tyylillä että tässä tuotteessa on tämä ominaisuus ja muuten tässä kapulassa on taas tämä.
    Ostakaa koko Nokiaperhe halvalla ja saatte kaikki mahdolliset ominaisuudet.

3. anon

Tykkäykset:
    1
    En vain jaksa tätä enää. Jos et osaa perusteIIa, älä sano mitään. Itse pidän Ericssonista/SonyEricssonista, mutta en ole riehumassa että "Nokia on paska" tms. Ainiin, Nokia ei oIe paska.

Sano jos on sanottavaa, muuten turpa kiinni.

4. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Älä jaksa selittää jos et osaa ku änkyttää..
    Sanon kommenttini, PISTE!
    Tykkäät tai sitten et

5. Tuom4s

Tykkäykset:
    0
    Nokia tai Ercsson, tykkäät mistä tykkäät. Mielipide!

6. vh

Tykkäykset:
    2
    Itse olin erittäin tyytyväinen Nokian puhelimiin aina 6110 malliin asti, mutta myöhemmät puhelimeni 6150 ja 8310 olivat bugisia ja ramppasivat huollossa vähän väliä tulematta koskaan kuntoon. Nykyisessä 6510:ssa oli buuttausongelma, mutta viikon takaisen softapäivityksen (4.00->4.12) jälkeen se onneksi katosi. Tilalle sitten tuli lompakon bugi eli lompakko alkaa parin käyttökerran jälkeen herjaamaan väärästä koodista, vaikka näppäilemäni koodi olis tasan oikea. Ongelma poistuu hetkeksi resetoimalla lompakko, mutta uudestaan ohjelmoinnin jälkeen parin kerran jälkeen sama taas toistuu.

Eipä tosiaan oo positiivista kuvaa nyky-Nokioista. Mersun hinta ja mossen laatu.

7. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    niinpä.
    mutta mä pidän NOKIASTA, jollei se kaikille ole ollut jo selvää.

8. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Tässä mielestäni hinta/laatu-suhteeltaan 5 parasta.
    (Luurit ei ole mitenkään paremmuusjärjestyksessä , vain hinta suhteutettuna ominaisuuksiin)

Nokia 3510i , SE T300 , Siemens S55 , Motorola T720 , SE P800.

9. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    hyvä lista muuten mutta musta P800 ei sinne kuuluisi.
    ennemmin vaikka 3650, kyllä se nyt P800:n pesee, tottakai!

10. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mä oon aina valinnut nokian koska mitä olen nähnyt kavereilla erkkejä ja siimennsejä niin ne ova olleet huonompia (itsellä oli 3330 kaverill joku siemessi ja mulla kesti akku viikon sillä 2 päivää vaikka oli uudempi puhelin)ja mulla ei oo ollu oikeestaan mitään sellasta vikaa mikä haittaisi siuuremmin (itse asiassa ei yhtään vikaa paitsi 7210:ssä oli soittaja ryhmä ongelma) kun taas kaverilla oli ericssonin puhelin ja se oli ostamisen jälkeen 2 viiklon sisällä 3 kertaa huollossa näytön vian takia....nuo saattavat olla vain yksittäis tapauskia mutta tässä suurin syy miksi olen ottanut nokian

ainiin...benefon io myyjä sai käännettyä mun pään kun olin valitsemassa 6110:iä ja ostin sitten sen mutta oli kaamea pettymys ja vaihdoin 6110:iin

tuli taas nokian puolelle syy :) siullä kun vaihdoin benfenia pois niin mikään liike ei huolinut sitä (puhelin oli lähes uusi) sen ymmärtäisin että liikkeet ei vät ottaisi niitä vastaan jos oliosivat useita kuukausia vanhoja mutta ihan kuukauden vanha puhelin niin eivät ota.....ja olen kuullut (ja myös kokenut isän puhelimilla) että muista kun nokioista ei pääse vuoden päästä enää eroon

mutta kaikki tykkäävät mistä tykkäävät...se on jokaisen oma asiansa

11. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Tällä hetkellä minulla on nokia koska siinä on hyvät valmius- ja puhe ajat ja todella nätti design. Jos joku kysyy että kummasta tykkään enemmän, nokiasta vai Erkistä niin vastaan erkistä koska he päästävät luurinsa markkinoille vasta kun softa on kunnossa.

12. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    no mitä tohonkin nyt sanois....jos menet kysymään ihan tavalliselta kansalaiselta niin softa on nokialla hyvä...mutta kysy foorumilta niin ei ole...ja on munkin mielestä nokialla hyvät softat käyttää ja minä en ole missään muussa nokiassa paitsi tässä 7210:ssä (soittajaryhmä bugi) huomannut mitään bugeja ja käytettävyys on aivan omaa luokkaansa verrattuna erkkiin. siiiiiiimenssiin ja benfoniin

jotkut haukkuivat 7210:kin valmius aikaa (itsellä on noin viikko ja kaverit pelaavat joka päivä koulussa todellapaljon...eihän tämä tosin vie niin paljoa akkua kuin puhuminen mutta kuitenkin) ja tuo viikko on ollut todella positiivinen yllätys

13. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    mun mielestä 7210:ssa on erittäin hyvä valmiusaika,
    ainakin verrattuna 7650:n surkeaan valmiusaikaan,
    monta kertaa menny koko akku päivän aikana.

14. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active

En nyt puhunut pelkästä softasta vaan muistakin osista puhelimessa. Esim. 6610 näytössä ja pop-portissa on ongelmia (pop-portti ei korjaantunut softauksessa vaikka aluksi siltä tuntui).

15. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kyllä 7650:ssa valmiusaikaa on, toimita-aika tosin voisi olla pidempi.
    Samaa sontaa sieltä E/SEltäkin on tullut.

16. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver

17. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    sori, tarkoitin siis juuri toiminta-aikaa.

18. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Minä olen pyrkinyt viimeiseen asti välttämään suomalaisen tuulipukukansan pyhää kolmiyhtenäisyyttä, Nokia + Sonera + Toyota omalla rahalla hankkimissani tuotteissa. Toyotan osalta jouduin antamaan periksi, mutta Nokian puhelimeen tai Soneran liittymään en tule omia rahojani laittamaan.. Nykyinen jo pari vuotta käytössä ollut Siemens + Radiolinja-yhdistelmä on käytössäni osoittautunut luotettavaksi ja toimivaksi järjestelyksi. Kaikissa Nokian puhelimissa, joita olen omistanut (2110i:tä lukuunottamatta) on ollut jotain huoltoa vaativaa vikaa, samaten kuin suuressa osassa työn puolesta käyttämissäni Nokian malleissa.

Ihmiset antavat yllättävän paljon anteeksi rakastamalleen tuotemerkille. Eräs mies kysyi, onko minulla mitään 5210:a vastaavaa mallia myyntivalikoimissa. Kerroin Siemens ME45:stä ja sanoin olevani itse todella tyytyväinen kyseisen laitteen omistaja. Mainitsin myös kahden vuoden takuusta ja siitä että puhelimet toimivat todella luotettavasti, eikä niitä tarvitse kuljettaa huollossa vikoja korjauttamassa. Tähän mies totesi, että Nokia sen olla pitää ja hän ei rupea mitään p*sk*a puhelinta hankkimaan. Sitten hän jätti vajaan kuusi kuukautta vanhan 5210:n seitsemännen kerran huoltoon...

19. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mä en ostais siemenssii tai radio linjaa mistään hinnasta......kaikki muut liittymät kelpaa ja kaikki muut puhelimet

mun mielestä vaan tuntuu että kaikki viat mitä täälläkin on ollut niin ovat sellaisia joista tavallinen kadun tallaaja ei välittäisi pätkän vertaa....ja jos tosiaan on niin että kaikissa nokioissa on niin paljon vikoja mitä sanotaan niin kyllä ihmetteln sillä minulla ei ole ollut mitään vikaa missään (mun puheimet näkyy alla) ja noiden lisäkis mitä on ollut kavereilla ...6150, 6210, 6310 ja i, 7650, 8310, 5510, 5110, 5210, 3210 2110 ja 7110 niin kenelläkään minun kavereista joilla on ollut noita puhelimia niin ei ole ollut mitään ongelmaa...joten ilmeisesti minä ja kaverini ollaan tässä maailmassa oikeen hannu hanhia???

20. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Minäkään en koskaan vaihtaisi soneraa mihinkään muuhun operaattoriin.
    Kyllä siinä hymy hyytyi kun faija tuli kerran kotiin radiolinjan kortin kanssa. Onneksi hänellä oli hyvä selitys niin annoin hänelle anteeksi.

Jaa tämä viestiketju