1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokian N-Gage Vanhempi malli

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja DJ jukku, 29/3/05.

1. DJ jukku

Tykkäykset:
    0
    Minun mielestä on hyvä puhelun minkä ovat tehneet
    N-Gagesta oleva uudempi malli QD on mun mielstä huanompi muadoltansa ja kokoisuudeltansa N-Gagessa on aika hyvät peli mailmat ja peli kehitelmät ja niitten toteuttaminen jotkut ovat peleistä liijan lyhyitä ja jotkut taas sopivia peli aste tasot on sopivan haastavia vain joissain peleissä missä se on toteutettu oikealla tavalla radio on hyvä tasoine sitten ollaanko laivalla, kävellen tai jossain ajo neuvossa USB-kaapeli on hyvä lisä anti asiäolle puhelimeen Mp3 soitin on hyvä luokkainen ja moni pualinen mutta erillaiset säädöt muriikki tapaan on viälä hakemista ne ei aivan täsmää Valikko laajennus on parempi ja hyvin luakiteltu Messenkerin käyttä onnistuu hyvin puhelimelta ja internet selaimella survaaminen on myäs onnistunutta tasoa Puhelimen muatoilu on juuri sopiva minun pilestäni pili puhelimeksi Soitto ja Vastais tapa on vähän huano mutta siihen tottuu helposti puhelun aikana toimiva Kaijutin on myäs Hyvin laajennettu toimintaan

2. tab

Tykkäykset:
    0
    Ok, voi niitä välimerkkejäkin käyttää. ;)

3. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    kivi ä kinkiinnost aa,

4. eneval

Tykkäykset:
    0
    Oletko DJ Junkku ajatellut reportterin hommia? On sen verran sutjakkaa tekstiä.

5. Crossfade

Crossfade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    HAHA :D Ei voi olla kuin läpäl tehty toi gage juttu..

6. hukkavaari

Tykkäykset:
    1
    Lisää N-gagen ominaisuuksista

Radio jota Qd:s ei o vanhan hansfr voi pistää poikki liittää kuulokereikää antenniks mp3 tai nokian formaat voi kuunnella vaik gikasel kortil voi käyt tilap muistina nettii voi selata Doriksen tai Operan kautta sääli ku piti porata kuuluv parantamis reikiä

Jaa tämä viestiketju