1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

nokian megabikselikamerat

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja ham, 18/6/05.

1. ham

ham

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy s2 + n97 + n73 + 6670 + 6630
    eli kertokaas jotain hyviä kamerapuhelimia hinta korkeintaan max n 400e pitää olla vähintään megabikseli kamera. Ostin tuossa siemens s 65 ja siinä oli 1.3 megabikselin kamera ja oli todella huono mielestäni. Sisällä todella epäselviä kuvia kun nyt itsellä on käytösä nokia 6600 kamerapuhelin ja olen todella tyytyväinen kuviin mitä sillä saa !! huomatavasti parempi kuin tuo siemens s65 vaikka on paljon halvempi nyt tekisi mieli vaihtaa puhelinta missä olisi vielä parempi kuvan laatu kuin tuossa nokia 6600 vaikka ei siinäkään ole mitään vikaa kuvissa ( VOI MYÖS KERTOO JOTAIN MUITA KAMERAPUHELIN MALLEJA MUTTA EI SIEMENS ! )

2. AMG

Tykkäykset:
    0
    6630

No muista megapixelimalleista ei ole paljoakaan kokemuksia, mutta itse olen ollut tyytyväinen tohon 6630 mallin kameraan. "Mukapixeleitä" siinä olis 1,3 mutta totuushan on kai vähän toisenlainen. Kuvissa ei oo ollut mielestäni mitään mukisemista, jos siis kamerapuhelimena sitä ajatellaan. Hintaa on tosin vielä 37€ yli sen neljänsadan mutta eihän se paljoa ole...?
    Heh.

3. X

Tykkäykset:
    0
    En halua nyt vittuilla mitenkään mutta vinkkinä ; ne on megaPixelikameroita, ja itse kysymykseen suosittelisin miettimään myös SE:n puolelta, K750i 2MPx kameralla 399€

4. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Viime viikolla näin ensimmäisen kerran aitoja 3230:n kameralla otetuista kuvista teetettyjä kymppikuvia (ei siis mitään promomateriaalia) ja pakko sanoa että laatu yllätti. Kuvaaja tosin oli luokkaa semipro ja valaistus oli laitettu kuntoon kuvausta varten... Silti yllättävän hyviä kuvia, olen kuitenkin tuohon kymppikuvaksi teettämiseen ollut kovin skeptinen....

5. Viikate-mies

Tykkäykset:
    0
  6. juzi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    180
    En halua nyt vittuilla mitenkään mutta eikö ne ole megapikselikameroita ;). No niin, itse asiaan. Jos haluat nähdä minkälaisia kuvia Nokian S60-laitteilla saa, niin käy kurkkaamassa howardforumin sivuilta, tulolta esmes (S60 Picture of the Day).

7. Lutsi

Tykkäykset:
    0
    minä en kylä vielä ostais SE:tä on aivan täynnä bugeja tehty hutilooden et on saatu vaan 2 mp kamerapuhelin markkinoille eka suomeen

8. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Eiköhän niitä bugeja löydy (lähes) jokaisesta puhelimesta joka on tullut juuri myyntiin ;) Vai onko sulla jotain erityista kokemuista tuosta SE:stä?

9. X

Tykkäykset:
    0
    Enköhän tuon tiennyt että ne ovat megapixelikameroita mutta korostin tuon kirjaimen siksi että topicin aloittaja tajuaisi eron...

E: ja se taitaa olla sama sanooko pixelin pixel vai pikseli, kuvapistettä kuitenkin tarkoittavat. Pikseli on nyt vain suomenkielinen väännös :)

10. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    No lol...onks sulla kenties omakohtasta kokemusta? Kyllä on ollu kaikissa Nokioissa, mitä oon viime aikoina käyttäny, enemmän bugeja ku tossa SE:ssa.

K750i parempaa kameraa et tosta hintaluokasta löydä :)

11. IceDice

IceDice Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire
    Aika mielenkiintonen kommentti? :D
    Minulla on ollut nyt pari päivää tuo puhelin ja minkäälaiseen bugiin ym. en ole törmännyt (armottomasta näpräyksestö huolimatta). Loistava puhelin kyllä on. Ainoo mitä tossa puhelimessa kaipais on symbian (S60), onhan se puh.käyttiksien number uno, mutta pärjää tolla SE:n käyttikselläkin. Ohjelmia ei vain saa yhtä reilusti ja kattavasti, mutta eipähä ole niitä ole sitten taustalla pyörimässä ja syömässä akkua!

12. mustis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Ace II/Lumia 520, Elisa
    ei mitenkään vittuillen mutta kun tästä nyt näyttää juttua irtoavan :D kyllä megapixelikamera näyttää ihan teinix-textiltä enkkua ja suomea sujuvasti sekaisin ... olis edes megapixel-kameroita väliviivalla mutta mekapikselikamera on oikeaa suomea.

13. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Meikäläinen teetti yhen 3230:llä MP-messuilla otetun kuvan kymppikuvaks ja kyllä siitä tuli todella hyvä puhelimella otetuksi. Tosin valitsin kyllä kuvan joka näytti parhaalta tietokoneen ruudulla, osa näytti huonommilta kuin se jonka teetin..

Jaa tämä viestiketju