1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokian mallien "yhteensopivuus"?!?!?!?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja turjakemies, 7/8/04.

1. turjakemies

Tykkäykset:
    0
    Olen tyytyväisenä kantanut Nokian malleja 6110, 6150, 6210 ja 6310 tässä järjestyksessä jo monta monituista vuotta. Nyt kuitenkin tekniikkan kehittyminen alkaa vaivaamaan meikäläistä joten mieli tekis vaihtaa multimedialuuriin liikkuvine kuvineen ja soundaavine soittoäänineen.

Autoistani löytyy kuitenkin ihan kiinteä HF-sarja ja lojuupa tossa pöydällä muutama Li-Po -akkukin ja ennenkaikkea olen ollut erittäin tyytyväinen näiden mallien toimintavarmuuteen, kuuluvuuteen ja helppokäyttöiseen, loogiseen käyttöjärjestelmään.

Joten minkäs sortin Nokialainen sitä kannattais ostaa, löytyykö mitään mallia mihin ko. akut sopii? Entäs pohjaliittimet, joudunko heittämään autoista hooäffät roskiin...?!?!?

Kiitos tiedoista jo etukäteen.

2. viude Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei taida markkinoilta löytyvä semmoista mallia joihin nämä laitteet käy Ainoastaan muistaakseni nuusin johon nämä käy on nokia 6310i.

3. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Autosarjan voit päivittää eli kaikkea ei kannata heittää roskiin. 6110/6130/6150/6210/6310/6310i/7110 -malleista tutut akut käyvät vain noihin "vanhoihin" puhelimiin, ei yhteenkään uuteen.

4. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    saahan niistä vielä rahaa kun myy täällä :)

5. hendhe

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sonera
  6. lahra

Tykkäykset:
    0
    Puhelinkuume on vähän samanlainen kuin autokuume, ei siitä pääse eroon muutakuin ostamalla uuden pelin. Tuo 6310 on kuitenkin sen verran kova peli, että neuvoisin pitämään sen autosarjoineen tallessa, kunhan olet kokeillut nykyajan puhelinta muutaman viikon harkitse tilanne uudelleen ja päivitä autosarja sitten. Itse ostin viime marraskuussa 6600 ja kuukausi sitten hermostuin sen kaikkiin oikkuihin ja onnistuin saamaan kaupan hyllyltä viimeisen 6310i. Ominaisuuksia jäi paljon pois, mutta ammattikäytössä on juuri riittävät. Autosarjana minulla on Nokian edullisin Bluetooth CK1W, joka toimii 6310i kanssa kuin junan klosetti. Auton virrat päälle ja puhelin kytkeytyy autosarjaan ja "autoprofiiliin". Autosta virrat pois ja puhelin kytkeytyy automaattisesti taas "taskuprofiilin".

7. lahra

Tykkäykset:
    0
    Puhelinkuume on vähän samanlainen kuin autokuume, ei siitä pääse eroon muutakuin ostamalla uuden pelin. Tuo 6310 on kuitenkin sen verran kova peli, että neuvoisin pitämään sen autosarjoineen tallessa, kunhan olet kokeillut nykyajan puhelinta muutaman viikon harkitse tilanne uudelleen ja päivitä autosarja sitten. Itse ostin viime marraskuussa 6600 ja kuukausi sitten hermostuin sen kaikkiin oikkuihin ja onnistuin saamaan kaupan hyllyltä viimeisen 6310i. Ominaisuuksia jäi paljon pois, mutta ammattikäytössä on juuri riittävät. Autosarjana minulla on Nokian edullisin Bluetooth CK1W, joka toimii 6310i kanssa kuin junan klosetti. Auton virrat päälle ja puhelin kytkeytyy autosarjaan ja "autoprofiiliin". Autosta virrat pois ja puhelin kytkeytyy automaattisesti taas "taskuprofiilin".

Jaa tämä viestiketju