1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokian laturit vinkuu

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja mik-ko, 29/6/04.

1. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Oletteko tavannet Nokian latureissa tämmöistä ongelmaa? Itselläni N-Gagen laturi pitää vinkunaa. Eilen illalla kun menin nukkumaan huomasin, että korva vinkuu. Eipä ollutkaan korva vaan meni pari minuuttia ennenkuin löysin vinkujan, eli tuon laturin. Kun irroitin piti vielä 10s vinkunaa ja sitten loppui. Myös 6230 latureissa on tavattua tätä "ongelmaa". Eipä tuo nyt kauhean paha ongelma ole, mutta kun rupee olemaan näitä "bugeja" myös Nokian latureissa, niin se on jo liikaa.

2. Guest Vieras

Mikäs bugi se on, jo N 880:n laturini vinkui vuonna 1998.

3. Fujitsu

Tykkäykset:
    0
    Näissä uusissa pikalatureissa (ACP-12E) olen huomannut ko."ongelman", tosin, jos siihen vinkumiseen ei keskity, niin ei sitä kuulekaan.

4. Janne

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 & Sonera
    Minulla myös 6600:n eka laturi vinkui. Puhelin vaihdettiin näytön takia ja sain samalla uuden pakkauksen, ja uusi laturi ei enää vingu. Heh, päivittäisköhän ne tuohon laturiin uuden firmwaren huollossa? ;)

5. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Ainakin mun Nokia 6600 puhelimen mukana tullut laturi vinkuu häiritsevästi. Eli kaipa tuo on Nokian latureissa aika yleistä.

6. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    N-Gageni laturi vinkuu ärsyttävästi, mutta esim SE:n laturi ei vingu yhtään.

7. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Ei mullakaan oo vinkunu yksikään SE:en laturi. Onhan ne SE valmistamat tuotteet muutenkin vähän parempia... ; )

8. Apa

Tykkäykset:
    0
    Sama onkelma 7250i laturin kanssa.. Minua ainakin häiritsi niin kovasti ettö otin käyttöön vanhan 3510 laturin, se ei vingu.

9. anjupi

Tykkäykset:
    0
    Olen tavannut. Yksi ACP-12E laturini piipitti heti seinään kytkemisen jälkeen. Muutaman tunnin seinässä oltuaan piipitys muuttui vinkumiseksi. Puhelimen ostokuitti mukana kävin vaihtamassa laturin huollossa uuteen. Tämä siis meni takuuseen, koska puhelinkin (6600) oli vasta reilun kuukauden ikäinen. Huollon mies antoi uuden laturin minulle sen kummempia tivaamatta.

10. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    kaippa toi on ihan yksilöllistä, itellä ei yksikään puhelimen laturi vingu, mutta monet muut laturit kyllä.

11. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Ei vingu laturit ainakaan mulla. Tai no vois laittaa puhelimen lataukseen ja kuunnella :)

12. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mulla vinkuu hiljalleen joku kun puhelinta lataan. Mutta mielestäni se ei ole laturi, vaan puhelin. Perusteluna se, että toisen puhelimen kanssa laturi ei ääntele.

13. Deeku

Tykkäykset:
    0
    Ei vingu laturi akkua ladatessa, mutta kun laturin töpselin irrottaa seinästä, kuuluu selvästi havaittavaa vinkumista n. 5-10 s.

14. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minun Nokia 6600:sen laturi vinkuu, kävin huollossa kysymässä siitä niin vastauksena oli että se on aivan normaalia. Ns. Pikkulaturin tekniikka kuulemma aiheuttaa sen vinkumisen ja kaikki pikkulaturit pitäisi vinkua (mm. 6210:n laturi joka ei ole mulla pitänyt mitään ääntä)

15. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    Onpa taas yksi uusi nokialaisten (tällä kertaa laturin) ominaisuus tiedossa.

16. Kulmikas

Tykkäykset:
    0
    Minä en ole ikinä kuullut minkäänlaista vinguntaa latureissa.
    Tai sitten se on vain niin pientä/hiljaista, että en ole kiinnittänyt siihen huomiota.

Kuinka kovaa tuo suunnilleen on? Kuuleeko hiljaisessa huoneessa vaikka 5 metrin päästä, vai pitääkö korva työntää laturiin kiinni, että kuulee?

17. macko

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Htc Legend - Saunalahti
    mullaki vinkus n-gagen laturi

18. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Aika tapauskohtausta, useampia merkkejä käyttänyt ja paljon tuollaisia iniseviä latureita tullut vastaan. Ehkä joku enemmän sähköä tunteva osaisi selittää mistä moinen johtuu.

19. Samppa D

Tykkäykset:
    0
    Itselläkin vinkuu pari pikalaturia, hitaammat eivät. Sama ominaisuus kyllä oli vanhassa ja nykyisessä läppärissäkin. Tämän nykyisen ääni kyllä vie voiton kaikista muista; aivan kuin joku kiehuisi powerin sisällä.

20. Tee

Tykkäykset:
    1
    Mulla on ollut 6600 kahdesti, eikä kumpikaan laturi ole vinkunut. Parissa N-Gagessa ja Nokian autolaturissa olen vinkunaa havainnut. Muistaakseni Samsungin laturi vinkui myös, mutta mallia en nyt muista.

Jaa tämä viestiketju