1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokian kuvapuhelin kauppoihin

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Xenonit, 26/6/02.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Lähde Arvopaperi

- Nokia aloitti kuvapuhelintoimitukset. Yhtiö uhkuu multimediaintoa.

Nokia (NOK1V) ilmoitti tänään aloittaneensa ensimmäisen kuvapuhelimensa, Nokia 7650:n, toimitukset Suomessa.

"Langaton viestintä on ainutlaatuinen menestystarina: Tällä hetkellä joka päivä lähetetään maailmanlaajuisesti arviolta miljardi tekstiviestiä. Ne luovat jatkuvan tulovirran matkapuhelinoperaattoreille eri puolilla maailmaa. Tätä menestystarinaa jatkavat multimediaviestit, jotka täydentävät matkapuhelinkäyttäjien viestintämahdollisuuksia", sanoo Nokia Mobile Phonesin Imaging-liiketoimintayksikön johtaja Juha Putkiranta.

Nokia uskoo vahvasti multimediaviestintään, ja jo ensi vuonna yli puolessa sen julkistamista uusista matkapuhelinmalleista löytyy multimediaviestitoiminto.

Multimediaviestit toimivat paljolti samalla tavalla kuin tekstiviestit, mutta niissä käyttäjä voi yhdistää samaan viestiin ääntä, grafiikkaa, tekstiä ja kuvia. Multimediaviestejä voidaan lähettää toisiin multimediaviestintätoiminnolla varustettuihin puhelimiin tai vastaanottajan sähköpostiin.

Nokia on julkistanut kuusi multimediaviestinnän mahdollistavaa puhelinmallia. Nokia 7650 ja Nokia 3510 toimivat GSM 900/1800 taajuuksilla, Nokia 7210 sekä Nokia 6610 puolestaan GSM 900/1800/1900 -taajuuksilla ja Nokia 6590 sekä Nokia 3590 GSM850/1900 -verkoissa.

"Kuvien ottaminen on hyvin sosiaalinen tapahtuma, ja uskomme, että Nokia 7650 tuo paljon iloa monenlaisille matkapuhelinten käyttäjille. Multimediaviestintä mahdollistaa tunteiden ja tärkeiden hetkien välittämisen vaivattomalla tavalla", sanoo Nokia Mobile Phonesin Suomen myyntiyhtiön johtaja Mats Wolontis.

Esimerkiksi Veikon Kone myy Nokia 7650:aa nettisivuillaan 795 eurolla.

2. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Vihdoinkin markkinoilla vaikka onhan tuo nähty jo livenä, ennen markkinoille tuloa ja vieläpä mäkkärissä. On muuten luurilla kokoa.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
  4. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mutta olis vähä kivempi lukee se uutinen suoraan sieltä Arvopaperista kuin jonkun voorumilaisen kirjoittamana, joten mitä jos postaisist suoran linkin, kun mä en kyllä tota sun kirjottamaa lue.

5. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    sama

Ole sitten lukematta, identtistä kopiota.. Ei ole multa pois!!

6. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Vaikka se oliskin identtinen kopio niin en periaatesyistä sitä lue, on nimittäin paljon kivempi lukee se suoraan lähteestä.

7. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Sitten varmaan voit kirjoittaa osoitteeksi www.arvopaperi.fi ja lukea sen sieltä.

Kukaan ei voi olla niin avuton, että tuollaiseen uutiseen tarvii jonkun muun antaa linkki.

8. Keijo

Tykkäykset:
    0
    On sullakin ihme periaatteet. Mikset osaa itse mennä lukemaan arvopaperin sivuilta? Oletko uusavuton? Vai onko vähän liikaa hemmoteltu pienenä kun ei mitään osaa itse tehdä?

9. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Kylhän mä sen sieltäkin voisin ettiä mun en jaksa, mun mielestä jokaisen foorumilaisen tulis kans postata lähde mistä ne on tiedot saanut.

10. kerosiini

Tykkäykset:
    0
    Ja heti ostamaan!

11. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    sama

Kerrankin jätkillä kunnon kommentteja!! kyllä toi "koodi" on uusavuttomuuden huippu..;)

12. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ensimmäisessä viestissä ensimmäisellä rivillä ilmoitetaan lähde. Kato hieman tarkemmin.

13. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Itseasiassa mä tarkastin jo uutisen suoraan Arvopaperin kotisivuilta, mutta tällä voorumilla voi myös postata linkkejä tähän tyyliin linkki jos joku ei tiennyt. Ja sitten sanon vielä, että uusavuttomuus ja laiskuus ei oo ees lähellä toisiaan.

(BBkoodit piti kytkee pois päältä jotta demonstrointi onnistuisi)

14. Late

Tykkäykset:
    0

15. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Late:
    Keltahymiöt muistaakseni kiellettiin, joten voisitko olla postaamatta niitä enää tänne foorumille. [​IMG]
    Edit:äläkä boldaa sellaista mitä mä en oo boldannu originaaliviestissä sehän on samaa kuin valahtelu [​IMG]

16. Keijo

Tykkäykset:
    0
    Myös tietokoneen näytöltä.

tää homma menee kohtaa taas kuittailuksi ja joku poistaa kaikki nää viestit

17. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    3.1415926 voisi hillitä turhien viestien kirjoittamista. Suljen ketjun.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju