1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokian kasaamiset/toimitukset

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja koodi, 24/4/03.

1. koodi

Tykkäykset:
    0
    Tässä pyörittelen 6150:llaa pöydällä ja katselen kalenteria, odotellen 7250:aa. Mieleeni juolahti kysymys, että mitenkä Nokia oikein toimitukset hoitaa. Kohta kuukauden odottanut tuota puhelinta, liikkeessä kerran nähnyt, eräällä kauppiaalla käytössä toisen. Ja kone ollut sentään 2kk(?) "myynnissä". Osapulaa kenties?

Mitenkä pieniä eriä noita uusia luureja tulee liikkeille, ja kuinka usein?
    Ilmeisesti 5100:n kanssa ollut sama juttu, mitä liikkeitä kiertelin pari viikkoa sitten. Jos ei ens viikolla tule niin revin pelihousuni. :)

2. Nynny

Tykkäykset:
    6

3. Aero

Tykkäykset:
    0
    Siis 7250? No tule vaikka multa se ostamaan, hyllystä löytyy eikä kyllä mitään toimitusvaikeuksia tuon mallin kohdalla ole ollut... Tosin riippuu että jos asut jossain kauempana, niin ehkei niille kauppiaille tavara niin nopeasti liiku. Mutta ainakin Helsingissä 7250:aa on ihan yleisesti saatavilla.

4. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    7250:n saatavuus on hyvä ja ollut jo pitkään, molemmat värit.

5. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Taitaa olla samanlainen tapaus kun mulla oli. Elin viime kesänä siinä tiedos että 8910:iä ei oo edes saatavilla kunnes täältä kuulin toisin. Ei sitä myyjä olisi mulle saanu pitkään aikaan jos en olisi sille soitellu kokoajan siitä. Yks tapa saada vauhtia asioihin on soitella myyjälle niin monta kertaa asiasta että se v*ttuuntuu ja tekee asialle jotain...

6. koodi

Tykkäykset:
    0
    No en minä sitä rupea toista kertaa ostamaan sentään. Viimeviikolla piti tulla, tuskin tulee huomennakaan. Ja tämä on siis jo maksettu.. ja hinta oli vähintäänkin kohtuullinen..

Ja ei, en ostanut puhelintani katuapteekkarilta. :)

7. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Hyvä niin. Liike josta 8910:n hommasin on muuten hyvä, se myyjä vaan oli huono. En sen takia boikotoi liikettä tai muutenkaan sitä hauku. Täytyy vaan miettiä kahteen kertaan ennen kun sen myyjän kans asioi uudestaan kännykkä asioista. Siihen päätökseen oon tullu että heti kun on sellainen tilanne päällänsä ettei luuria tarvi pistää väliin niin ostan sen kyllä netistä (puhelinkioski tai idesan)

Jaa tämä viestiketju