1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokian HF:n signaali -> linjatuloon?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja erkio, 29/9/03.

1. erkio

Tykkäykset:
    0
    Minulla on vain hyvin hatara mielikuva toiminnasta, mutta tarkoitus olisi kytkeä NOKIAn puhelin suoraan Isoon vahvariin eli huoneen kokoinen HF systeemi.
    Kysyn näin yleisin termein ensin, jos joku tietää tarkemin niin sitten saa esittäää tietonsa:
    Onko nokialaisen HF- sarja pelkästään kaiutin + mikki l. tuleeko sieltä vaan äänisignaalia?
    Jos kyllä, niin: Voiko sen yhdistää suoraan vahvistimen tms. linjatuloon?

2. Sir Buzku

Tykkäykset:
    0
    Lainaus toisesta topicista:

1.Tuli mieleen, kun vilkaisin tänään kaverin 3650:n päätyyn ja hogasin että siellä on se sama Handsfree-liitin kun esim. Noksun 3310 (eli se 2.5mm).

Stockmannillta saa semmoisen liittimen, joka muuntaa 2,5 millin ulostulon 3,5-milliseksi (Kuulokkeet ym.)

Tuote on Vivancon ja malli on siis 2.5mm->3.5mm.

Edellisessä kännykässäni (5510 siis) on kaksi eri liitintä: Audio 2.5mm ja HF 2.5mm, joten en tiedä miten toimii 3650:ssa.
    ----
    Tämä stydeemi josta kerroin on samanlainen ku toi Nokian lisälaite.
    Antaa se liitin Stereoääntä jos soitin antaa...

Tämä on minun kirjoittamaani...

3. spadge

Tykkäykset:
    1
    Tota olen kokeillut muutamilla nokian malleilla. Itse olen tehnyt "välijohdon" jolla olen liittänyt puhelimen stereoihin. 3650 kun oli testissa niin siitä sai ulos vaan järkyttävän huonotasoista ääntä, eli ei kannata sillä kokeilla. 6510 toimi erittäin hyvin, ainakin kun soitti puhelimella radiota niin kyllä vahvistimen pauhas hyvin ja kirkkaasti... Veikkaanpa et kyllä se sen stereo out putin vaatii et saa sieltä siedettävää mökää ulos.

4. Taker

Taker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    44
    Puhelinmalli:
    Galaxy s5, Sony xperia z2 Tablet
    onko sulla mahdollisesti tietoo mistä sais tollasen sovittimen nimittäin jos laatu on lähelläkään nokian hdd-1 kuulokkeita niin mulla olis tarvetta oon nimittäin ettinyt jo aika kauan tollasia

Jaa tämä viestiketju