1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokian 7260

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja jonski^, 17/5/05.

1. jonski^

Tykkäykset:
    0
    Olen erittäin kiinnostunut kyseisestä puhelimesta, eniten ehkä sen ulkonäön takia. Kerrassaan hieno. Harmittaa vaan, ettei siinä ole mp3- soitinta, eikä järin hyvää kameraa.. mutta muuten vaikuttaa minun tarpeisiini sopivalta. Pitää sit joskus ostaa kamera ihan erikseen..
    Mutta, kommentteja kyseisestä puhelimesta kaivataan! Plussia ja miinuksia ym..

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kokeile hakua 7260, löytyy kokemus ketjuja lukuisia.

3. _s4_

Tykkäykset:
    0
    Mulla on ollut Nokia 7260 noin 4kk ja se on toiminut hyvin ja olen itse kyllä tykännyt. Näyttö on liian pieni ja kamera vähän huonossa valaistuksessa aika huono, mutta jos on hyvä valaistus niin kamera on mun mielestä ihan hyvä.

4. Mureke

Tykkäykset:
    0
    Harkitsen itsekin 7260:aa. Kyseessä on siis puhelin, joka näyttää hyvältä, mutta jonka ominaisuuksista on tingitty. Hinta on vaivaiset 250e. Kysymys on, että kannattaako ostaa kalliimpi puhelin, jossa on esim. Bluetooth? Puhelin ei ole tulossa mihinkään tehokäyttöön, mutta ovatko kalliimmat puhelimet silti kannattavampia ostaa?

1 vaihtoehto on Samsung X640. Hintaa on 100e vähemmän. Onkohan kyseessä 7260:aa huonompi puhelin?

5. _s4_

Tykkäykset:
    0
    En tiedä tuosta x640 mutta on tuossa 7260 infrapuna ja kyllä se hyvä puhelin on mutta liian pieni näyttö

Jaa tämä viestiketju