1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokian 6600 teemoista

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Cherno, 23/12/04.

1. Cherno

Tykkäykset:
    0
    Tuossa nookian 6600 on niitä valmiita ei niin miellyttäviä teemoja niin voiko niitä tehdä itse? Myyjä sanoi että netistä jostain voi tehdä niitä itse, mutta ei jaksanut kertoa mistä. Niin onko kellään osoitetta tai jotain vastaavaa antaa, jossa niitä voi tehdä?

2. Tiibou

Tykkäykset:
    0
    Teemoja voi itse tehdä Forum Nokiasta (forum.nokia.com) löytyvällä Series 60 Theme Studio (for Symbian OS) v1.2:llä.

Toinen vaihtoehto on etsiä netistä, esim. www.symbianthemes.com

-Tiibou

3. nokiani

Tykkäykset:
    0
    Series 60 Theme Studion opettelemiseen menee oma aikansa. Jos on käyttänyt jonkun verran esim kuvankäsittelyohjelmia asia on helpompaa. Hyvin hidas ohjelma...

Olen pystyttänyt englanninkieleisen saitin jonka fokus on teemat ja taustakuvat ja myös nokia 6630. Homma vielä kesken, mutta jotain infoa sieltäkin jo löytyy.

http://www.about-nokia.com/

4. Siementaejae

Tykkäykset:
    0
    mistäs johtuu 6600 kun laittaa jonkun teeman jossa on erilaiset kuvakkeet niin miksi valikot hidastuu?? noin sekunnin viive kun menee johonkin kansioon. onko tähän olemassa jotain konstia??

5. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Ne teemat on vain yksinkertaisesti raskaampia...eli niiden kuvat ovat löyhemmin pakattuja tai enemmän yksityiskohtia sisältäviä. Ja puhelimesta loppuu jo hieman puhti noiden raskaampien teemojen kanssa.

Mutta aina kannattaa pitää puhelin myös uusimmassa mahdollisessa softaversiossa.

6. Cherno

Tykkäykset:
    0
    Niin minullakin jos muokkaan teemoja paljon niin tulee tuollainen outo viive? mistäs se voisi johtua?

7. Jonke

Tykkäykset:
    0
    No eikö se just tossa yläällä sanottu..

8. Cherno

Tykkäykset:
    0
    oho :O niinpäs luki anteeks ku en huomannut tuota :D

Jaa tämä viestiketju