1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

nokian 5800 music xpress vai nokia N86?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja luigi23, 7/2/10.

1. luigi23

Tykkäykset:
    0
    Olen nyt pari päivää miettiny uuden puhelimen ostoa ja olen päätynyt näihin:
    nokia 5800 xpress music
    nokia N86 8M
    Onko tolla nokia N86 kuinka hidas selata nettiä ja mikä ero on tolla 5800 music expresillä ja 5800 navigationilla vai ei mikään?
    Ja mikä näistä kolmesta kannattaisi ostaa?

2. LeMuerte

LeMuerte

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    5800 Xpress Musicilla ja Navigation-editionilla ei taida olla mitään eroa nykyjään kun navigointi on ilmaista kaikille vehkeille tasapuolisesti. Tutki nokian sivuilta speksejä, saattaa niissä jotain ollakin. N86 en tiedä netin selauksen puolelta mitään, mutta hieman kaverin vehkettä hiplanneena (kaksimielisyys hihihihi) voin sanoa että kamera on paras kännykkäkamera mihin olen törmännyt, ja varmastikin paras noksun kamera tähän mennessä. 5800 pressissä on tietenkin kosketusnäyttö hyvässä ja pahassa, mutta valmistaudu siihen tätä puhelinta ostaessa että voit joutua säätämään asian jos toisenkin kanssa, joskin nykyjään uusimman firmiksen myötä luuri on jo aivan hyvässä kunnossa ja vankempi kuin aiemmin. Käy vertailemassa kylillä ja valitse mieleisesi.

3. luigi23

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vastauksesta ja eipä tässä kai muu auta kuin lähtä näitä kauppaan tutkimaan.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kärjistäen N86 puhelimeksi, 5800 leikkikaluksi.

5800sta ei puolla oikeastaan mikään muu kuin isompi näyttö.

Mutta hyvin erityyppiset laitteet ja vaikea sanoa kumpi sinulle parempi valinta.

Jaa tämä viestiketju