1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokialta tulossa TFT-näytöllisiä S40-luureja?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja kshb, 7/1/04.

1. kshb

Tykkäykset:
    0
    Heips.

Hieman spekulointia kehiin, mutta itse uskon Nokian pian julkistavan muutaman kamerattoman TFT-näytöllisen S40-puhelimen. 7210 ja 6610 -luurien valmistuskin alkaa piakkoin loppua, joten luulisi jotain tulevan tilalle korvaajiksi ko. malleille.

Mitä itse luulette? Onko mm. 7210:lle sekä 6610:lle tulossa jatkoa? Ainakin 6230 on tulossa, mutta tuskin jää ainoaksi TFT:llä varustetuksi S40-puhelimeksi.

Itse kaipaisin Nokialta pientä, siroa TFT-näytöllistä S40-luuria. Ilman kameraa, MP3-soitinta, jne. "hienoja lisäominaisuuksia". :)

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kamerattomat koneet taitavat olla halppis malleja, eli tuskin niihin heti tungetaan TFT näyttöä.

Tosin busines ryhmässä saattaa löytyä tarvetta kamerattomallekkin versiolle, mutta onko markkinat siltikään niin isot että tuovat sellaisen TFT näytöllä?

3. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Ei todellakaan jää 6230 ainoaksi TFT:llä varustetuksi S40-puhelimeksi (7200...jne...)

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Jospa sitä TFT näyttöä ei laitetakkaan S-40 malleihin,vaan seuraavaan kommuun?.Olisi enemmän järkeä...

5. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Jospa laitetaan molempiin? :) Olikohan kummankaan viestissä taaskaan mitään järkeä.

Jaa tämä viestiketju