1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokialaisten kalenterit

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja TTT, 10/1/07.

1. TTT

Tykkäykset:
    0
    Osaako joku neuvoa, että mitkä mallit nokialta osaavat synkronoida outlookin kalenterista myös tuon memo kentän tekstin? Mitä noita S60 sarjan puhelimia olen käyttänyt, niin ne näyttävät osaavan ainoastaan Aihe- sekä Sijainti-kenttien tiedot. Tiedän myös, että kommareilla homma onnistuu, mutta onko muita malleja? Kommarin hommaaminen kun ei tule kysymykseen 3g:n puuttumisen vuoksi.. Yritin myös etsiä nokian sivuilta tietoa, mutta enpä sitä sieltäkään löytänyt.. :/

2. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Henkilökohtaisesti käytössä on E70 ja siinä siirtyvät ihan nätisti.

3. TTT

Tykkäykset:
    0
    Kiitokset vastauksesta! Tämä oli loistava uutinen minulle!

Pystytkö myös lisäämään suoraan siitä kalenterista tuon memotekstin? Nimittäin viikonloppuna, kun kaverin puhelimella tuota yritin, niin enpä onnistunut. Käytät sitä puhelimen omaa kalenteria, etkä mitään muuta softaa?

4. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelimen kalenterista siis pystyy myös lisäämään memotekstin, jos sitä tarkoitit. Kun tekee esim. Kokous-merkintää, ei tuota kenttää oletusarvoisesti näy, mutta Valinnat->Lisää kuvaus->Uusi niin saa syötettyä.

Samaiset "memot" kulkevat ristiin myös iPaqin kalenterin kanssa Outlookin kautta synkattuna. Ensisijaisena kalenterinani on iPaq, mutta samat kalenterimerkinnät löytyy molemmista. Syöttöä tapahtuu molemmilla laitteilla ja kummalla tahansa syötetyt (sekä tietokoneella syötetyt) toimivat molempiin suuntiin ok. Käytän muistiinpanoja kalenterimerkinnöissä itse asiassa aika paljon.

5. TTT

Tykkäykset:
    0
    Kiitokset avustasi! Taidanpa lähteä kauppaan hakemaan tuon e70:n.

6. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Voisi olettaa että sama toimii muissakin s60 3rd edition -laitteissa. E70 on ainoa jossa olen henkilökohtaisesti käyttänyt.

7. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minä kuittaan, muutkin 3rd edition -laitteet kuten N73 osaavat tämän.

Jaa tämä viestiketju