1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokialaisista 6300, 6500 vai 6500 slide?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja LeMuerte, 15/1/08.

1. LeMuerte

LeMuerte

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    En tarvi enää näin hienoa puhelinta kuin E70-joten seuraava Noksu olisi tulossa käyttöön. E70 on sen verran jytky vempain, että haluan seuraavaksi puhelimekseni jonkin pienen ja tyylikkään luurin, ja nämä näyttäisivät olevan oikeinkin hyviä vaihtoehtoja.

Ensiksi ihastuin 6500 slideen, koska tuo on todella hyvännäköinen ja kompakti puhelin, ja siinä on ennenkaikkea hyvä kamera (ts. parempi kuin kahdessa muussa), ja kamera on kyllä meikäläisellä paljon enemmän käytössä kuin vaikkapa musiikkisoitin kännykässä. Joten siis tässä nappaa eniten kamera ja muotoilu. Toisaalta taas slide on näistä kolmesta kallein ja painavin.

6500 classic on taas varmaankin hienoin puhelin mitä olen kuunaan nähnyt, ja vähän halvempikin kuin tuo slide. Toisaalta kamera on huonompi, eikä muistia voi näköjään ylimääräisellä kortilla lisätä(?). Oliko tässä muuten kamerassa salamaa? Lisäksi näppäimet ovat melko pikkuiset minun nakkisormilleni, enkä tiedä tottuuko noihin vaikka kova viestittelijä olenkin.

6300 on sitten taas vanhempi, mutta ehdottomasti halvin, ja sen takia kiinnostaa. Speksitkään eivät näyttäneet kovin kummemmilta esim 6500 classikkiin verratessa.

Sanokaapas nyt joku kuinka paljon näillä on toisiinsa nähden eroja käytettävyydessä, akunkestoissa yms? Kaikenmoiset käyttäjäkokemukset kiinnostaa. Itse olen siis etsimässä tällä hetkellä kompaktia puhelinta, jolla pääsee nettailemaan, sähköposteilemaan ja ottamaan ainakin jonkinlaisia kuvia.

2. LeMuerte

LeMuerte

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Noo, laittakaa nyt jotain kiinnostuneelle :)

3. t434

Tykkäykset:
    1
    http://puhelinvertailu.fi/index.php?p1=6300&p2=6500classic&p3=6500slide

6300 ei ole 3G, siinä ei ole salamaa ja siinä on S40 3rd Edition eikä 5th edition. Mutta se on jokusen 150€ halvempi tosiaan. Classic ja Slide melkein samanhintaisia ja mielestäni painolla ei ole väliä. Jos rahaa löytyy niin tietenkin 6500 Slide :D (minulla on 5610, spekseiltään samanlainen).

Jaa tämä viestiketju