1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokialaisen laatikon sisältö???

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja GriZzLy, 29/2/04.

1. GriZzLy

Tykkäykset:
    0
    Morotuksia!

Moon nyt sitten uusi spede näissä kuvioissa, ja jopa tässä voorumissa, niin aloitetaan nyt sitten todellakin n00bie-kysymyksellä :)

Eli, ostin Nokia 7250i puhelimen, ja ankarasti oon tykänny (vaikken oo ees oppinu käyttämään vielä), ja nyt tuli ensimmäinen muuri vastaan:

Pitäisikö siinä laatikossa olla mukana joku softa-cd, siis missä on pc-suite ym juttuja? Siinä mun laatikossa nyt ei ollut, ja ihmettelin vaan kun tähän asti on kaikissa pakkauksissa ollut.

Onko muuten teillä tiedossa jotain ongelmia mihin kannattaa varautua tämän kyseisen luurin kanssa?
    Tattiksia vastauksista!

2. zonem

zonem Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sikäli mitään hätää ei ole, sillä kaikki levyn ohjelmat voit myös ladata Nokian sivuilta. Sitä en tiedä miksi levyä ei tullut mukana.

3. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Ei ainakaan tullu mun 7250i:n mukana CD:tä. Saahan ne netistä, niin eipä haittaa :)

4. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Nokia 7250i - myyntipakkauksen sisältö:
    - puhelinyksikkö NHL-4JX
    - akku 720 mAh Li-ion BLD-3
    - pikalaturi ACP-12E
    - kannettava HF(stereo) HDS-3
    - käyttöohje FI
    - käyttöohje SV

Lähde: Idesan

5. GriZzLy

Tykkäykset:
    0
    Noonnii! Kiitoksia teille, nyt sekin selvisi =)
    Oli minulla aavistuksia että niitä olisi netistä saatavilla, mutta kun on nirso ja pihi kuluttaja, niin haluaa saada kaikki mahdollinen vastine rahoille, heh.
    Nyt on parhaillaan menossa mms ja wap tai gprs asetuksien asentaminen...helppoahan se on kuin heinäntekoo, paitsi että en edes tajua mitä on wapin ja gprs ero...ehkä joku siirtotie, mutta kai se tässä "opiskellessani" selviää =)

6. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    CD:tä ei tule kaikkien mukana vaan lähinnä 6000-sarjan sekä Communicatorien, musapuhelimien, N-Gagen jne...mukana.

7. man!

Tykkäykset:
    0
    gprs ja normi wap on vähän eri. normissa wapissa laskuu tulee sen mukaan miten kauan sä wappailet. gprsässä tulee laskua sen mukaan miten PALJON sä wappailet. siis gprs ssällä sä voi olla wapissa vaikka koko päivän ja lasku tulee megojen mukaan. JA sit (mun käsityksen mukaan) gprsässä data menee taivaalla paketteina. siis semmosta 11000111010101001 moskaa ja normaalissa wapissa ne menee sillee tuutootaatiipiippoopp semmosta mölinää. onko näin? en ole ihan varma.
    ps. Varmaan mun eniten typoja sisälrtävö viesti.

Jaa tämä viestiketju