1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokialaisen huolto -> uusi puhelin ?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja miri, 28/10/02.

1. miri

Tykkäykset:
    0
    Mikäli huomenna eivät ilmoita puhelimeni valmistumisesta, niin mulla on ollut 7650-puhelin huollossa tuon 7 vuorokautta jolloin he antavat uuden puhelimen, sikäli mikäli olen oikein ymmärtänyt. Jos menen huomenna juuri ennen liikkeen sulkemista hakemaan puhelintani, niin antavatko he uuden? Onko sitä luvattu missään kirjallisesti jotta voisin vedota siihen? (suullisesti on luvattu kyllä).

2. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No en minä ainakaan saanut uutta tilalle kun vein "aikoinaan" 3310 huoltoon. 3310 oli sellanen ovela vika, kun laitto puhelimen kiinni laturiin niin puhelimesta alko kuulua rutinaa(aika kovaa). Joten vein sen liikkeeseen takaisin ja sanoivat että menee n. 2päivää. Ja eivät antaneet edes tilalle mitään puhelinta. Puhelin oli huollossa 2 viikkoa ja 3 päivää. Ja diaknoosi oli että puhelimessa ei oli mitään vikaa, akun lataus nopeus säädettiin vain.

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Perustuu mihinkä?

4. miri

Tykkäykset:
    0
    Perustuupi siihen, mitä sanottiin kun puhelimen vein sekä siihen mitä sanottiin kun soitin puhelimeni perään muutamaa päivää myöhemmin.

Kertokaas onko mua pissitty silmään? En haluaisi antaa niiden pitää puhelintani yhtään pidempään kuin on pakko, sillä sen kalenteria tarvitsisin joka päivä :(

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jos ovat näin luvanneet niin asia on harvinaisen selvä, mikään yleinen käytäntö tuskin on kyseessä, en ainakaan ole kuullut, jos eivät anna niin sitten pissivät suoa silmään.

6. karkka

Tykkäykset:
    2
    Jos olet club Nokian jäsen, sinun kuuluu saada swappipuhelin tilalle jos eivät odottaessa pysty sitä korjaamaan. Ainakin Konalan Mäkitorppa toimii tämän kaavan mukaan. Jos ei toimi, ilmoita minulle niin laitetaan toimimaan.

t: Kerim

7. miri

Tykkäykset:
    0
    Jep, swappipuhelimen kyllä sain mutta vain 6210. Onhan se parempi kuin ei puhelinta ollenkaan mutta ei auta juurikaan tässä asiassa kun siitä puuttuu Gprs ja kunnon kalenteri joita tarvitsen.

Soitan sinne huoltoon asian tiimoilta ja kysyn. Luulen että he pitäisivät puhelintani huollossa maailman tappiin asti antamatta uutta jos en kysele sen perään, sillä siten he kuitenkin säästävät 650 potentiaalista euroa.

8. karkka

Tykkäykset:
    2
    Swappipuhelin tarkoittaa sitä, että jos viet 7650:n huoltoon eikä sitä voida korjata saat joko tehdaskorjatun tai uuden 7650 tilalle. Eli saat sen omaksesi.

9. miri

Tykkäykset:
    0
    Ai, no ei ne muuta antanut kuin tämän 6210:n :(

Kyselin viime viikolla puhelintani jolloin se oli lähtenyt Helsinkiin ja kun äskettäin soitin niin sanoivat että puhelin on Saksassa. Joka ainoa kerta kun olen kysynyt milloin se on valmis, vastaus on ollut joko "pari päivää" tai "huomenna" tai "näinä päivinä", tällä kertaa tuo viimeinen. Kun kyselin lisää niin lopulta mies sanoi ettei voi tietää Saksan aikataulua.. Uutta he eivät anna tilalle, koska "minä en ole luvannut mitään". Aaaargh.

edit:
    Oho, nyt aivan äskön, eli puoli tuntia sen jälkeen kun soitin korvaavan puhelimen perään, soitettiin liikkeestä. Kuulemma puhelimeni on huollettu :) Täytyypi tarkastella sitä puhelinta että onko se oma vai onko ne jostain kaivaneet ehjän tilalle :p

10. miri

Tykkäykset:
    0
    Tosiaan, nyt kun luin tuota Club Nokia lehtistä niin siellähän tuo lukee: "Jos puhelintasi ei voida korjata odottaessasi, Club Nokia Service Pointista annetaan Sinulle maksutta omaksi vastaavanlainen puhelin." Olisi vaan pitänyt aikasemmin tajuta tuo niin olisin voinut vaatia uutta jo viime maanantaina.

Mitähän se 7 työpäivän puhe sitten oli? Ilmeisesti vetävät tyhmiä asiakkaita nenästä :)

11. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minulle tuli kokonaan uusi 7650 ensimmäisen tilalle, kun muisti meni solmuun. Tämä oli vain noiin kuukausi laitteen myyntiintulon jälkeen Suomessa, joten eivät saaneet vielä huollettua.

Pitäisi itse asiassa viedä luuri taas huoltoon, kun on jotain pölyä tai muuta näytön alla eikä vain tunnu lähtevän pois.

t. tero

12. miri

Tykkäykset:
    0
    Ite oon kärsinyt jo puoli vuotta kun kakkospuhelimeni 6210:n näytön alla on muutama valkoinen pölyhiukkanen. Häiritsee kyllä mutta ei estä käyttöä, puhdistaako ne sen ilmaiseksi?

Ainakin jälleenmyyntihinta nousisi..tarvii kiinnittää siihenkin huomiota kun kohta on sen myynnin aika.

13. heka

Tykkäykset:
    0
    mullakin on ollut jo jonkin aikaa pölyä näytön alla, ja tuntuu että lisääntyy.. aivan kuin tiivisteet kusee tai olisi joku reikä jossakin..
    eikös putsauksen pitäisi mennä takuun pikkiin?

14. miri

Tykkäykset:
    0
    Kävin tosiaan eilen hakemassa puhelimeni, he olivat ottaneet paketista kokonaan uuden. Suosittelen huoltoon ärähtämistä muillekin jos ei puhelinta kuulu :)

15. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Kuluttajasuoja olion mukaan hyväksyttävä huollon kesto on kaksi viikkoa. Mikäli liike antaa asiakkaalle lainapuhelimen se on vain hyvää palvelua, mitä ei ole missään määrätty antamaan.
    Swappi puhelin taas on tehdaskunnostettu puhelin tai parhaassa tapauksessa täysin uusi luuri. Uudet kuoret on jokatapauksessa laitettu ainakin nokian kohdalla joka kerta.

16. johniemi

Tykkäykset:
    0
    Joo, sama kävi mulle. Ei auttanut vaikka sanoin olevani club nokian jäsen. En saanut swappipuhelinta vaan antoivat täysin paskan 6150:n tilalle huollon ajaksi... tämä siis JOENSUUN NOKIA-HUOLLOSSA, eli jos joku Joensuun Nokia-huollon kaveri lukee tätä niin... tekisi jo mieli sanoa hänelle h*.. v*.. mutta sen kyllä sanoin jo paikan päälläkin kun en puhelinta saanut joten antaapa olla tämän kerran...

Mun mielestä törkeää koska yksi iso syy siihen että pitäydyn nokian luureissa on juuri se että minulla on "mahdollisuus" saada tuo swappipuhelin. (mahdollisuus siksi lainausmerkeissä koska ilmeisesti tässä asiassa teoria ja käytäntö eivät mene käsi kädessä...)

17. karkka

Tykkäykset:
    2
    Jos haluatte voin laittaa privaatisti Nokian yhteyshenkilön sähköpostiosoitteen. He varmaan mielellään kuulevat, mitkä huollot eivät noudata ehtoja.

18. johniemi

Tykkäykset:
    0
    Joo, ja mä kyllä mielelläni pistän ääneni kuulumaan... Eli voit mailata mulle: john.niemi@joensuu.fi ni pistän vähän valitusta tuosta huollosta. Kiitos.

19. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Aina oon saanu mukisematta heti uuden luurin tilalle ku oon menny valittamaan jostain (pikku) viasta.

Jaa tämä viestiketju