Nokialainen mp3-soittimena - muutama kysymys!

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Hei!

Minulla ompi 6230, ja tämähän on aivan mainio peli Mp3-soittimena, ainakin 256MB muistilla varustettuna.

Paha juttu on se, että Nokia ei myy kuulokkeita, jotka pysyisivät kunnolla päässä. Minä ja napit kun emme ole kavereita.

Onko siis...

1) ... muilla valmistajilla parempia/halvempia _stereokuulokkeita_, jotka pysyisivät kunnolla päässä?

2) ... mahdollista leikata piuha poikki nokialaisista sekä normaalista kuulokkeista, ja yhdistää kuparipiuhat? Kukaan tehnyt tätä? Vinkkejä?

3) ... jotain muita vaihtoehtoja tähän ongelmaan?

fumer

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Olbe82 sanoi:
Hei!

Minulla ompi 6230, ja tämähän on aivan mainio peli Mp3-soittimena, ainakin 256MB muistilla varustettuna.

Paha juttu on se, että Nokia ei myy kuulokkeita, jotka pysyisivät kunnolla päässä. Minä ja napit kun emme ole kavereita.

Onko siis...

1) ... muilla valmistajilla parempia/halvempia _stereokuulokkeita_, jotka pysyisivät kunnolla päässä?

2) ... mahdollista leikata piuha poikki nokialaisista sekä normaalista kuulokkeista, ja yhdistää kuparipiuhat? Kukaan tehnyt tätä? Vinkkejä?

3) ... jotain muita vaihtoehtoja tähän ongelmaan?
1) Ei ole pop porttiin liitettäviä

2) katso 3)

3) on

fumer

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Nokialta tulossa pop-port -> 3.5mm adapteri.

sovelias

Vuoden foorumilainen -06/-05/-03
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
362
HedgeHog.fi sanoi:
Ite oon kyllä ton omatekeisen adapterin puolella, en vaa viittis lähtee leikkailee kuparijohtoja esiin Sonyn 52€ fontopia kuulokkeistani. :D
Miksi muutaman kympin kuullokkeista pitäisi alkaa kupareita alkaa leikkelee?, eikö tarkoitus ollut tehdä adapteri ilmeisesti jostain HF palikasta.

jannyman

Bannattu tunnus
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Juu jos omistaa kolvin ja pätkän tinaa niin kantsii juottaa itse sen adapterin,ei siinä puolta tuntia kauempaa mene ja pystyypähän sitten vastaileen puheluihinkin sillä vastausnapilla.Ja tolla nokian adapterilla tulee varmaan olevan aika suolanen hinta en ihmettelis vaikka 15-20 ekee pyytäisivät..

fumer

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
jannyman sanoi:
Juu jos omistaa kolvin ja pätkän tinaa niin kantsii juottaa itse sen adapterin,ei siinä puolta tuntia kauempaa mene ja pystyypähän sitten vastaileen puheluihinkin sillä vastausnapilla.Ja tolla nokian adapterilla tulee varmaan olevan aika suolanen hinta en ihmettelis vaikka 15-20 ekee pyytäisivät..
juu, ja radio eikä handsfree luonnollisestikaan toimi tuon kanssa. Omatekoisen kanssa molemmat toimivat hyvin.

Top Bottom