1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokiagame

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Palo, 14/11/02.

1. Palo

Tykkäykset:
    0
    Eli mitä ootte saanu tossa nokiagamen pallopelissä? ite sain vähän päälle 100000. Entä monessako kohdassa teillä on täydet experienced siellä music worldissa? Pistäkää muutakin nokiagameen liittyvää jos keksitte jotain.

2. ALog

Tykkäykset:
    0
    No en muuta osaa sanoa taman vuotisesta NokiaGamesta ku, etta on mielestani paljo huonompi kuin viime vuonna, muttaa taaskaan maku asioista ei voi kiistella...

3. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Olen myös sitä mieltä, että tämän vuoden Nokia Game on ollut vähän huono. Se että ylipäätään pääsee pelaamaan vaatii melko tehokkaan koneen, puhumattakaan sujuvasta pelaamisesta. Ja selainkin pitää olla IE 5 tai uudempi. No sitä se turha multimediamössö teettää.

Idea periaatteessa hyvä, mutta toi toteutus ja peliin kuuluvat "yllärit" on vähän keinotekoisen tuntuisia.

4. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mulla meni kyllä heti maanantaina mielenkiinto koko peliä kohtaan ja katotaan, pääsenkö edes seuraavaan vaiheeseen. Luulenpa, että en, mutta ei se mua haittaakaan.

5. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Olen käynyt yhden kerran music worldissa. Viime vuonna meni toivo nokia gameen kun se koko ajan tilttasi finaaleissa. Eikä enää oikein riitä intoa nokia gameen. En kuitenkaan haluaisi 3650 (onhan se kyllä rahan arvoinen mutta en sen takia ala laittamaan aikaani peliin).

6. KUIKKALAMPI

Tykkäykset:
    0
    Joo

Eipä oma kone enää pyöriny NokiaGamen tahissa niin sai olla... Oli aikasen huono tosiaan viime vuoteen. JA Suomen kielinen versio sentään ois voinnu olla... Kele mistä maasta nokiakin on lähtöisin... Grrrrrr.

7. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ihan hirveetä **skaa koko peli! Erehdyin rekisteröitymään ni mulle rupes tulee jotain ihan ihme puhelunauhoitteita ja mailia joka päivä! Onneks löysin mistä pääsin lopettamaan pelin!

Ja taitas kuulua av tää topic!

8. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Sinähän hyväksyit nuo kun rekisteröit. Siinä oli monta kymmentä riviä sääntöjä, jotka jouduit hyväksymään ennen rekisteröintiäsi.

Se on toinen asia, että kuinka moni ne luki. Mutta turha valittaa, jos kerran ei ole lukenut, mutta on hyväksynyt ne kuitenkin.

9. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jeps, onneks se on nyt taakse jäänyttä elämää.

10. Aero

Tykkäykset:
    0
    En sen kummemmin jaksanut sitä aloittaa pelaamaan vaikka rekisteröidyin :p

11. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Samoin minä. Pystyykö sen rekistöröinnin "purkamaan" jotenkin, kun tulee aina välillä Nokia gamesta puhelu.

12. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kuten sanoin, pystyy, meet http://www.nokiagame.com ja loggaat sisään ja sit sinne asetuksiin ja toiselle sivulle ja siel rasti siihen ylimpään ja sit päivität.

Jaa tämä viestiketju