1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia500 nettiselain

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja nappulainen, 6/1/12.

1. nappulainen

Tykkäykset:
    0
    Olen nyt vuorokauden ajan omistanut kosketusnäyttöpuhelimen, ja olen vähän hukassa. Latasin Opera Mobilen, mutta pärjäänkö sittenkin puhelimen selaimella? Mitä etua Operasta on? Alkuun se tuntuu ainakin olevan hankalampi käyttää. Nettiä käytän lähinnä sään, uutisten, tv-ohjelmatietojen ja ehkä jossain määrin facebookin lukemiseen. Jonkin verran uskon katsovani yle areenaa, ehkä joskus videoita youtubesta. Ultrapoint tulee käyttöön myös. Aika vähäistä on käyttöni siis.

Jos valitsen Asetukset - Sovellusasetukset - Oletussovellukset - Internetin selailu - Selaa Webiä: Opera Mobile, surffailenko sen jälkeen Operalla? Vai täytyykö mennä aina aloitusnäyttöön linkittämäni Opera-kuvakkeen kautta?

Ehdin ennen Operan lataamista latailla muutaman pelin, iltasanomat, areenan, youtuben ym. ja linkittää ne aloitusnäyttöihin. Ja mikä tämä Drop on? Mutta joku tosiaan opasti, että vain Opera Mobilen kuvakkeen kautta selaan nettiä Operalla: Jos klikkaat opera-selaimen auki, käytät silloin operaa, wappi on erikseen siellä web-kuvakkeen alla tms.

Olisipa kiva tietää enemmän tästä uudesta leluvehkeestä... Jotenkin nyt on sellainen fiilis, että mulla on pari piuhaa menny ristiin jossain kohtaa, enkä nyt itse pääse tästä asiasta selvyyteen. Että jos joku teistä viisaammista osaisi nappulaista neuvoa?

2. Sipsipussi

Sipsipussi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    203
    Puhelinmalli:
    Lue sigu
    Selaat operalla nettiä vaikkei olisikaan oletuksena, kunhan vain painat kuvaketta.

Operan etuja on vain nopeus, ei sitä ole pakko käyttää.

Jaa tämä viestiketju