Nokia X20

ToukoJapani

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
43
Puhelinmalli
Nokia X20 (Nokia 8 Sirocco)
Mikähän tässä on kun oma X20 on edelleen tammikuun security updatessa?

Se id näyttäisi olevan 00WW_2_420_SP01
Ihan sama se mulla on. Se päivitys tuli jakoon helmikuun 8. päivä, joten se on on siis helmikuun tietoturvapäivitys. Uudempaa ei ole vielä tullut. Kerron kyllä heti kun on.

PS. Samalla tavalla esim. T20 tabletissa maaliskuussa jaettu päivitys on päivätty helmikuun alkuun.

Kapteeni Haddock

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
32   0   0
Reaktiopisteet
227
Puhelinmalli
Samppa A71, NokiaX20, Pixel3a, PocoX3nfc
Ja nyt kun koetin ottaa screenshottia niin X20 tarjosikin kivasti maaliskuun security updatea.

En nyt ole ihan varma missanko helmikuun updaten vai en, mutta ainakin nyt on up-to-date.

ToukoJapani

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
43
Puhelinmalli
Ja nyt kun koetin ottaa screenshottia niin X20 tarjosikin kivasti maaliskuun security updatea.

En nyt ole ihan varma missanko helmikuun updaten vai en, mutta ainakin nyt on up-to-date.
Et ole missannut mitään, kun ei ole muita päivityksiä tullut.
Tämänpäiväisen tiedoissa lukee:

Googlen suojauskorjaus 2022-03
Päivityksen koko: 95,03 Mt

Pinato

VIPpi
Palaute - 100%
35   0   0
Reaktiopisteet
8467
Puhelinmalli
Motorola Moto G200
Tätä nyt tässä katsellut, onko tämä puhelin vai verkonpaino nuhapumppu.
En pelaa.

NokiaX20 5G​

ToukoJapani

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
43
Puhelinmalli
Puhelimena minä ainakin olen sitä käyttänyt ja tyytyväinen ollut.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
Nokia 8 Sirocco
Mulla on puoli vuotta ollut käytössä rinnakkais malli X10 ja ei mitään ongelmia. Itselle tärkeimmät kriteerit on täyttynyt erinomaisesti, eli käyttö on sujuvaa, päivitykset on tullut ajallaan ja rakenne on kestävä arki käytössä.

• Tykkää
Reactions: DFS

Pinato

VIPpi
Palaute - 100%
35   0   0
Reaktiopisteet
8467
Puhelinmalli
Motorola Moto G200
Mulla on puoli vuotta ollut käytössä rinnakkais malli X10 ja ei mitään ongelmia. Itselle tärkeimmät kriteerit on täyttynyt erinomaisesti, eli käyttö on sujuvaa, päivitykset on tullut ajallaan ja rakenne on kestävä arki käytössä.
Onko tuossa puhelimessa asetuksissa valittavana tummatila, pieni mutta minulle erittäin tärkeä ominaisuus.

Kapteeni Haddock

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
32   0   0
Reaktiopisteet
227
Puhelinmalli
Itsellä nyt kaksi kuukautta ollut SIM-kortti sisällä tässä ja onhan tämä ihan soiva peli.

Sujuva käyttökokemus, nopeat päivitykset ja hyvä pääkamera. Loistava akun kesto.

Olen sitä koulukuntaa joka arvostaa prosessoreissa virtapihiyttä. Eli prossun teho on yksi prosessorin ominaisuus muiden joukossa.

Negatiivisena umpisurkea laajakuvakamera ja 4K kuvauksen puute videopuolella.

Kapteeni Haddock

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
32   0   0
Reaktiopisteet
227
Puhelinmalli
Yksinpuheluksi menee, mutta tämä on mulla juuri duunireissussa ja ompahan mahtava akunkesto. Jos miettii puhelinta millä voi checkata itsensä lentoihin, millä voi navigoida, millä voi ottaa kuvia reissun ruuista ja juoduista bisseistä ja vastailla duunimeileihin ja soitella rouvan kanssa tuntien Telegram-puheluja.

Tämä matkapuhelinkulttuurin sokea piste. Tämä on se vika näissä tech tubettajissa. Sanotaan että miksi luurissa on snapdragon 480 kun kiinalaisimportissa on 8xxx. Ihan kuin näissä olisi vain yksi speksi joka merkitsee ja asiaa voisi mitata jollain mittatikulla. Jos pitäisi ostaa auto samalla hinnalla jossa toisessa on 1.2 turbo diesel jonka käyttökulut (vakuutus/polttoaineen kulutus) olisi merkittävästi pienempi kuin tehokkaamman V8 auton niin miksi autoarvostelija sanoisi että V8 parempi? Ellei hän ole Jeremy Clarkson ja "POWER" se ainoa speksi joka ratkaisee. Minua ei kiinnosta mikä on maksiminopeus välillä Helsinko-Ivalo, vaan se pääsenkö sinne asiallisella suorituskyvyllä yhdellä tankilla vai en.

Autoissa annetaan merkitys taloudellisuudelle, mutta jostain syystä matkapuhelinkulttuuri ei toimi samalla logiikalla. Kun viettää 18 tunnin duunipäiviä niin sitä arvostaa käytettävyyttä ja akunkestoa ja nämä "POWER" ja mulla-on-pikalaturi-joka-lataa-tosi-nopeesti porukka vaikuttaa niin "out-of-touch" kuten Jenkki sanoisi.

Tuike

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
25
Puhelinmalli
Fairphone 4
Olen täällä kysellyt mielipiteitä eri ketjuissa hankinko Nokia G21:n (#5), vai Moto G51:n (#5) lahjaksi. Lopulta lahjapaperin sisään päätyi Nokia X20. Sain suosituksen eräältä tutulta, että vaikka halvat Nokiat ovat reistailleet, X20 on toiminut hyvin.

Tämä on eläkeikäisen lahjan vastaanottajan ensimmäinen älypuhelin. Edellinen puhelin, eli Doron simpukkamalli oli insinöörimäinen ja feikkihelppokäyttöinen. Veikkaan että loppupeleissä Nokia X20 osoittautuu helppokäyttöisemmäksi kuin Doro, kunhan alkusäädöt on saatu kohdilleen. Ainakin ensimmäinen viikko X20:n parissa on sujunut hyvin.

Top Bottom