1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia vs Sonyericsson

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Beipe, 23/3/07.

1. Beipe

Tykkäykset:
    0
    Omistan tällä hetkellä Nokian N72.

Nyt haluisin saada kivan ja "näyttävän" puhelimen. Vähän oon himoinnut nokian N95 mut hinta ja akun kesto laittaa vähän tökkimään.

Kumpi on merkkinä parempi?
    mitä malleja suosittelette?
    Puhelin saisi maksaa siinä 200-500egee ;)

Tuntuu et nokia on vähän pysähtynyt tos kehitykses....

2. zrR

Tykkäykset:
    0
    Pss... Jos haluat päästä puhelimestasi eroon niin lähetä yv:tä niin katotaan. ;)

3. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4728
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Huh. Aikamoista vääntöä on odotettavissa jos eri valmistajien kannattajat alkavat kinaamaan.

Olisikohan sinun kannattanut enemmän kertoa mitä puhelimelta haluat. Näyttävää luuria haet mutta mikä se sitten on? Katseenkääntäjänä toimii B&O:n Serene, Nokian 8800 sekä useat itämaissa markkinoilla olevat mallit. Itse tuolla näyttävyydellä haen historiaa. Esim. Nokia 8810 mallia tulee ravintoloissa kannettu mukana. Ihan kiva katseenkääntäjä on kyllä ollut. Arvatenkin haet uudempaa mallia ja eiköhän sitä keskustelua synny kun topic on Nokia vs SonyEricsson.

4. Beipe

Tykkäykset:
    0
    Ei se mikää Bling bling tarvii olla mut sellanen kiva...Selkeetä;)
    Tärkeenä pidän hyvää näyttöö, pientä kokoo ja kivoja toimintoja.
    Nyt vaan painin noisen valmistajien välissä. En oo koskaan käyttänyt SE joten itse en osaa yhtään ajatella hyvii tai huonoi puolia.

5. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    SE W880i on varmaankin sopivan näyttävä, ja SE:n tapaan laadukas ja helppo käyttää (siirtymä Nokiasta onnistu mulla helposti, mutta Symbianista en tosin vaihtanu)?

6. Siitari

Tykkäykset:
    0
    Minunkin pitäisi nyt päättää ostanko N73 vai K800i. Mielestäni hyvässä kännykässä olisi ainakin mahd. hyvä näyttö, sekä selkeä käyttö, eikä tarvitsisi odottaa puolta minuuttia jonkin kansion aukaisemisessa. Kamera on hieman toissijainen juttu. Kaiketi olisi parempi ostaa K800i?

Myös muita saa ehdottaa :p

7. t_makela

t_makela Puhelinaddikti

Tykkäykset:
    408
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P+Huawei Watch
    Molemmissa noissa puhelimissa on hyvä näyttö, selkee käyttis ja ominaisuudet kohdillaan. K800i on oletetusti nopeampi noista kahdesta, mutta ei N73:kaan mikään hidas oo. Mulla on käytössä tällä hetkellä toi nokialainen eikä se mun mielestä oo mitenkään kauheen hidas. Kannattaa mennä vaan kauppaan räpläämään molempia puhelimia niin saa ite vertailtua, että kumpi sopii paremmin sulle.

8. Siitari

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia vastauksesta. Pitääpä siis käydä räpeltämässä tänään molempia.

Jaa tämä viestiketju