- Reaktiopisteet
- 0
- Puhelinmalli
- Samsung Galaxy S III
Pyydän jälleen viisaammiltani apua. Olen tilanteessa jossa pitäisi miettiä seuraavaa työpuhelintani. Taustaksi että minulla on ollut Nokian kommunikaattori jo useita vuosia (n. 8v) työkäytössä. Olen töissäni hyvin vähän pöydän äärellä, joudun siis puheluiden lisäksi hoitamaan työasioitani hyvin paljon sähköpostitse ja tekstiviestein. Lisäksi kalenteri on oleellinen. Nykyinen puhelimeni on E90. Onko iPhonesta työpuhelimeksi? Sain hetken testata iPhonea ja aloin epäillä sen kykyä varsinkin sähköpostien ja tekstiviestien kirjoittamisessa. Sen enempää en tosin laitteeseen tutustunut. Miten se pärjää tosi elämässä kun sähköposteja ja tekstiviestejä pitää lähettää päivässä kymmeniä ja aina on kiire =). Rohkenin jo jollekin sanoa että iPhone ei ole business puhelin. Te joilla on kokemusta ja näkemystä niin voisitteko kertoa mielipiteenne ja kokemuksenne. Kysehän on varmaan monesti myös siitä mihin tottuu ja miten asioihin suhtautuu mutta itse pidän fyysisestä qwertystä sillä kirjoittaminen on sillä suht vaivatonta, nopeaa eikä virhelyöntejä tule niin helposti. Kiitos etukäteen kommenteistanne.