1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia vai siemens?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja mertsu81, 21/3/04.

1. mertsu81

Tykkäykset:
    0
    Olen tässä vaihtamassa puhelinta, Tällä hetkellä käytössä 3510i, turhan paljon sälää mun käyttöön.
    Kumpi kannattaa hankkia Nokia 2300 vai Siemens Cl50 tai joku muu, budjetti noin 100 euroa, ylikin..
    Neuvokaa naista mäessä!

2. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Siemens CL50:tta ei taida enää uutena saada, kyllä itse ottaisin mieluummin 2300:n kuin Siemensin jonkun halpamalleista.

2300 on persoonallisempi, mukavia ominaisuuksia (kuten ei-toivotuista numeroista tulevien tekstarien suodatus) ja ihan ok puhelin kaikin puolin.

3. mertsu81

Tykkäykset:
    0
    Noh

Tossa olen kattellut huuto netissä, että Siemens on antanut hyvän takuun, kaksi vuotta, 100 euroa hintapyytö ja ollut käytössä noin puoli vuotta, niin monella on nokia, ei kokemusta siemensistä.

4. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    Re: Noh

onhan se siemens pieni ja siro, siihen se jääkin. nokia kannattaa tässä tapauksessa hankkia.

5. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s

Kaikissa Siemenssin puhelimissa on kahden vuoden takuu.

6. eeaiel

Tykkäykset:
    0

Juu niimpä on ostin uuden sx1 ja hupsis putosi n 20cm muovimatolle niin koko näyttö halki.......siis hauska juttu ei olisi käynyt nokian kanssa....

7. sukkasuu Vieras

Nokia vs. Siemens

Kumpaakin olen itse raplannut, enkä kyllä menisi kumpaakaan äänestämään paremmaksi.

Siemensin etuna on halpa hinta, yksinkertaisuus ja ymmärrettävyys. Nokialaisen jälkeen käyttö kyllä tahmoo jonkin aikaa, mutta siihen oppii.

Nokialaisissa on taas selvästi paremmat näytöt, mutta lähinnä vain puhuttaessa värinäytöistä.

By the way, olen kyllä saanut Nokialaisen näytön halkeamaan 20 cm korkeudelta nurmelle (ei kiviä sillä kohtaa).

8. rmp

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 950XL, Lumia 1020, Lumia 930
    Eh, sain Nokialaisesta näytön rikki, kun laitoin sen pöydälle, jolloin puhelimen toinen pää purosi noin pari senttiä ja kopsahti pöytään :)

Ei se nokia sentään mikään jumala ole.

En sano, että jompikumpi olisi parempi, molemmissa omat hyvät puolensa. Lähinnä huvittaa nämä: " ei olisi käynyt nokialaisen kanssa..."

Jaa tämä viestiketju